• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ook een pc update

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexxymans

Vaak hier
Lid geworden
25 aug 2014
Berichten
514
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal :)

Ik heb zo'n twee jaar terug m.b.v. jullie een pc samengesteld en vervolgens gekocht. Helemaal top, maar het is tijd voor een update.

Dit is wat ik graag zou willen:
- een gtx 1070 (geen idee welke)
- 16 gb ram
- nieuwe processor wellicht, als nodig?

Ik heb zie zelf nauwelijks verschil tussen de verschillende gtx 1070'en dus advies hoor ik heel graag. Ik wil graag een kaart die niet al te warm wordt en weinig herrie maakt. Ik speel wel eens simulatie games maar die lopen niet altijd even soepel wanneer het spel wat vordert, komt dat door de cpu of gpu (of berhaupt door iets anders)? Past een 1070 op mijn huidige moederbord? Ik gebruik twee schermen, maar game met 1. Gewoon (nog) 1080p.

Niet onbelangrijk lijkt me; het budget voor de upgrade is 1.000. Mocht het passen, hoef ik geen gtx 1080, ik koop liever wat games :)

Hier is mijn huidige setup zoals ik die toen heb aangeschaft.

Ik zie dat de videokaart er niet meer tussen staat. De kaart die er nu inzit is een r9 280 (geen x erachter als ik het goed heb).
Edit: Ik ben niet van plan te gaan overklokken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand hier die me kan helpen?
 
Bedankt voor je reactie!

Ik wil binnenkort inderdaad een begin gaan maken met fotobewerking, dus dit leek me meteen een mooie upgrade.

Als simulation games beginnen te stotteren wanneer het druk wordt, komt dat door de gpu, cpu of geheugen? Of is dat lastig te zeggen? Ik hoor het graag!
 
Moeilijk te zeggen, kunnen ook progs zijn die op achtergrond bezig zijn met updaten b.v.

Maak er 16GB van, SSD erin en een videokaart naar wens, die kun je ook inzetten bij videobewerking.
 
Morning!

Een hele tijd geleden wilde ik mijn pc upgraden maar dat is er toen niet van gekomen. Maar nu kan ik de upgrade goed gebruiken!

Nog even kort:
  • Budget is €1.000
  • Ik wil graag een gtx 1070 (is voor 1080p gaming genoeg toch?)
  • Nieuwere processor mag er ook bij!
  • Heel graag 16 gb ram
  • Eventueel andere onderdelen, weet niet of het moederbord past bijv.
Jullie zouden me heeeel erg helpen als iemand een winkelmandje samen zou kunnen stellen, bij Azerty bijvoorbeeld. Ontzettend bedankt alvast!
 
Zou iemand hier nog eens naar willen kijken?
 
Echt niemand die me hier wat tips kan geven :(?
 
Je link loopt dood, dus over je huidige setup is weinig te zeggen. Een beetje redelijke samenstelling van twee jaar oud, zou nu nog wel mee moeten kunnen. Voor gamen is 16GB nauwelijks interessant, het gros van de spellen heeft aan 8GB ruim voldoende. Voor serieus foto/videobewerken kan het wel nut hebben. e meeste games zijn ook goed speelbaar op een gtx1060 of beter, tenzij je erg hoge eisen stelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan