• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ook hier geregistreerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

smeenk

Nieuw lid
Lid geworden
18 mei 2017
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hoi, ik heb hier ook maar even een account aangemaakt. Op het gebied van fora ben ik een ouwe rot en onder de nick "smeenk" op meerdere fora actief geweest. Mijn interesse gaat vooral uit naar malwarebestrijding en daar heb ik mij de afgelopen 10-12 jaar ook mee bezig gehouden. Momenteel ben ik minder actief op fora, maar je weet nooit wat de toekomst brengt :)
 
Hallo Smeenk,

Welkom hier op het forum!
 
Hallo vriendelijke colllega Smeenk,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Smeenk,

Welkom bij het NCF!
 
Heel hartelijk welkom op dit forum :)
 
Dank je wel voor de hartelijke ontvangst alhier :D

Ik ken dit forum al vrij lang, tussen 2006 en 2008 had ik een tooltje met de naam RVAXO.exe, dit was een programma om varianten van VideoAccessActiveXObject(ook wel Zlob genoemd) op te sporen en te verwijderen.
Via Google speurde ik op internet om te zien wie dit tooltje in liet zetten en of het effectief was, daarbij kwamen er regelmatig nieuwe varianten van Zlob en die speurde ik op deze wijze ook op.
Destijds had je hier op NCF de helper met de nick "Kingpin" en die gebruikte mijn tooltje ook heel vaak :)
 
Is mij bekend en dat jij een reeks tooltjes hebt gemaakt - ook Zoek.exe mag er aan toegevoegd worden.
 
Hierbij feliciteer ik ALLE NCF-medewerkers en leden met dit opgefriste nette forum. Hopelijk zal het nu nog meer gaan groeien. :)

(' t Is alleen eventjes wennen maar dat lukt al aardig)
 
Hierbij feliciteer ik ALLE NCF-medewerkers en leden met dit opgefriste nette forum. Hopelijk zal het nu nog meer gaan groeien. :)

(' t Is alleen eventjes wennen maar dat lukt al aardig)

Ik moet ook nog even wennen aan alle nieuwe dingen.
Maar het is zeker netjes geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan