• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Ook problemen met update naar windows 1803

Status
Niet open voor verdere reacties.
je zou verschieten ...Windows heeft soms zijn eigen kuren .
 
Al dit soort [problemen zullen zich niet voordoen indien je de door mij geschreven handelingen goed had uitgevoerd.
Dan was onafhankelijk ervan of de Windows Update zonder- of wel problemen had, de upgrade volkomen uitgevoerd, om zo weer een goed funktionerende Windows te krijgen.

Al vele malen zelf op deze wijze Windows 10 opnieuw geïnstalleerd.
Dat had ik toch gedaan? Waar is dit dan fout gegaan. Heb de mct gedownload, als admin uitgevoerd, heb alleen niet gezien, dat ik dat zonder updates moest doen, en geprobeerd uit te voeren. Met 0 resultaat. Daarna hetzelfde gedaan zonder de updates uit te voeren, ook met 0 resultaat.
 
en lukt het nu wel nu je de opdrachten via de opdrachtprompt(administrator) heb uitgevoerd !
 
Laten we dan eens kijken naar de techniek in jouw computer.

Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
en lukt het nu wel nu je de opdrachten via de opdrachtprompt(administrator) heb uitgevoerd !
Versie 1709 staat er in ieder geval weer op, morgen verder. Desnoods die cmd instructies nog maar een x geven.
 
Doe nu eerst datgene wat in mijn vorige bericht staat.
Het is heel even een werkje.
 
Alsjeblieft. :D
 

Bijlagen

  • Schijfbeheer.jpg
    Schijfbeheer.jpg
    290,8 KB · Weergaven: 8
Als ik naar de syteemschijf in jouw computer kijk, is Windows 10 ooit vanuit Windows 7 geupgradet.
En vroeger of later geldt voor deze Windows versies dat er problemen ontstaan.
Dat is op te lossen door drie huidige systeempartities te verwijderen en dan Windows 10 schoon opnieuw installeren.
 
Dat vreesde ik ook al een tijdje. Tijd voor een schone pc. En het klopt, Windows 10 was een upgrade van 7. In ieder geval hartstikke bedankt voor al jullie input. Heb in ieder geval veel geleerd. Bedankt.
 
Het kost even wat tijd, maar dan heb je wel weer een super snelle Windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan