• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opeens blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ralfbirgit

Nieuw lid
Lid geworden
25 jul 2008
Berichten
24
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal

Krijg na het opstarten of later een blauw scherm
met de melding RESOURCE NOT OWNED.
Kan iemand mij helpen met een oplossing.

Grtjes Ralf.
 
Lijstje met mogelijke oplossingen.

Indien de minidump logging aanstaat, met Whocrashed kijken of er meer wordt vermeld.

Zo ook in de logboeken.

Met alleen die melding wordt de oplossing vrij lastig te achterhalen.
 
Welke Windows versie gebruik je?
Krijg je dit venster als je een bepaalde handeling doet?
Stond er ook nog een foutcode bij?
 
Hoi ik gebruik Windows10.
Het gebeurd de enne keer gelijk na het opstarten en de anders keer na 5 of 10 minuten als ik niks op de pc doe komt blauw beeld.
 
Naast de oplossingen die worden aangedragen zou ik je adviseren om in ieder geval je data veilig te gaan stellen. Als de PC een hardwarematige issue heeft, wat zomaar zou kunnen, kan het steeds lastiger worden om je data veilig te stellen.

Nu snap ik dat het waarschijnlijk niet op de huidige computer kan i.v.m. de tijdsnood. Mocht dit het geval zijn haal dan de harddisk eruit en sluit hem op een andere PC aan om je bestanden er af te halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan