• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opera: Suggesties niet meer tonen in start-scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
312
Waarderingsscore
10
Hallo,

Ik heb een vraag over het startup-menu van de browser: Opera:

Ik wil graag, dat ik de getoonde 'suggesties' in het Start-schem van Opera in het vervolg niet meer wil zien.
(Zie bijlage)

Ik zie wel een methode om deze, die aanwezig zijn, te verwijderen, maar ze komen steeds weer terug
Hoe kan ik er voor zorgen, dat ze in het vervolg nooit meer getoond worden?

Dank alvast
 

Bijlagen

  • Fs Cap 0476.jpg
    Fs Cap 0476.jpg
    51,4 KB · Weergaven: 6
Ga met de muis op een van de koppelingen staan - dan zie je in de rchterbovenhoek 3 puntjes, klik die open en kies prullenbak.

In het vervolg komen er ook snelkoppelingen naar websites die je bezoekt - die kan je dan via de dezelfde puntjes bewerken en vast als snelkoppeling instellen.

Ik zelf gebruik Opera in Linux vanwege de VPN-dienst van Opera!
 
Ja, maar ik wil eigenlijk, dat al die items van de suggesties in het vervolg NOOIT meer worden getoond.
Op de manier die u aangaf, moet ik ze dus steeds zelf toch weer verwjderen en dat is erg vervelend en lastig
 
Zo heb ik de instellingen in mijn Opera ingesteld: ik heb geen last van suggesties, want die kan ik missen als kiespijn!
En zo ingesteld kan je een mooi veld met eigen snelkoppelingen aanmaken!

ASpaan-Opera.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan