• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Opera: Video van Youtube werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
297
Waarderingsscore
10
Hallo,

Ik werk al lange tijd met de Browser: Opera en Download videos van Youtube met Extension:

Easy Youtube Video Downloader Express, versie: 16.7

Tot voor kort werkte dit prima, maar sinds kort krijg ik geen download-button meer te zien als ik een video van youtube
selekteer
Ook merk ik, dat dit ook niet meer werkt met deze extention bij de browser: Firefox

Heeft iemand een suggestie., hoe dit op te lossen, of is er wellicht een betere extention om Youtube-videos in firefox of opera toe te passen?
 
Vraag:, Naar aanleiding van miijn post van gisteren, 6 mei 2021:

Kan het zijn, dat Youtube, zelf het downloaden via extensions van een browser, blokkeert?
Via een andere (wel omslachtige en tijdrovende) methode kan ik wel videos downloaden, nl
via een extern progamma., middels het copieeren van de URL van de youtube-video naar dat extern programma.
 
Misschien een kat en muisspel om downloads te voorkomen ? Ik weet het niet.

Te proberen is om add-ons en/of extensies in je browser allemaal uit te schakelen, behalve die ene downloader, en kijken of het dan wel werkt. Browser misschien even herstarten daarna.
 
Kan het zijn, dat Youtube, zelf het downloaden via extensions van een browser, blokkeert?
Dat kan zeker, want je komt aan het geld van Google. Dit gebeurt ook met adblockers.
Ik heb zelf een tijd gehad bij RTL dat ik geen video's meer kon kijken als ik een adblocker gebruikte.
 
'YouTube Video and Audio Downloader': een extensie die tot nu toe altijd goed werkt.
 
Ik heb laatste versie van Opera en de Download extention geinstalleerd, ook nu weer geen download mogelijk
Ik heb nu daarvoor gekozen om de 2e versie (van user Roxmarie, post #6) te gebruiken, deze werkt prima!
 
Fijn dat het weer werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan