• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Opgelost] Account bij LinkedIn verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Beste mensen,

Ik heb mij p/ongeluk aangemeld bij LinkedIn. Ik heb daar een account aangemaakt. Ik zou graag van dat Account af willen (mij uit laten schrijven), maar weet niet hoe dat moet. Wie kan mij verder helpen? Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

truus22
Weert
 
Re: Account bij LinkedIn

Vorige week heb ik mijn account met succes verwijderd met deze aanwijzingen.
Het duurt een paar weken voor je gegevens uit de zoekmachines verdwenen zijn.
Mijn privacy vond ik toch wat belangrijker dan dat uithangbord.
 
Re: Account bij LinkedIn

Dank voor jouw reactie EvC, maar die link op internet had ik ook al gevonden. Ondanks dat ik deze link heb proberen toe te passen, is het mij niet gelukt mijn account te verwijderen, m.n. omdat ik de (vervolg)link naar "instellingen" niet vond.....dus er viel niets te verwijderen.

Groet,
truus22
Weert
 
Re: Account bij LinkedIn

LinkedIn is nu bij mij verwijderd, dus kan geen screenshots meer laten zien.
Wellicht is iemand anders zo aardig om dat wel te doen.

-Ed

--- Update ---

Met een video is het duidelijker:


-Ed
 
Re: Account bij LinkedIn

Rechts bovenaan staat uw profielafbeelding. Klik daarop. Dan opent een rolmenu.

Een regel lager dan "Taal" staat "Voorkeuren en Privacy" of iets dergelijks. Klik daar op "Aanpassen".

Scroll naar beneden. Daar staat (onder "Abonnementen) "Account verwijderen", of iets dergelijks. (Bij mij staat alles in het Frans).
 
Re: Account bij LinkedIn

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor zijn/haar bijdrage. Inmiddels is het mij gelukt, om het LinkedIn-Account te sluiten. Nogmaals; iedereen mijn hartelijke dank.

Met vriendelijke groet,

truus22
Weert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan