• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Ben Effe Uit De Running

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nano

Gast
ben effe uit de running

Door een ongelukje van de week (zit met been in het gips) zal ik de komende tijd even niet meer op het forum zijn.

Ik ga er van uit dat iedeen zich zal gedragen.

Grtz, NaNo
 
Succes en beterschap in ieder geval nano,

Wij houden het hier wel in de gaten :)
 
Hoi Nano,

Tja, da's mooi klote. Ongeluk zit in een klein hoekje.

Sterkte en beterschap toegewenst. B)

We zien je vanzelf weer verschijnen hier op het forum. :)

Greetz, Rainaldo
 
:eek: Oei?! :( Wat is er gebeurd?? :eek:

Veel beterschap, he NaNo!!! Snel weer ter been en ter pc-hand!
bier.gif

en een virtuele *Kingpin*krabbel op je gips :lol:

Van mij mag je gerust zijn: IK gedraag mij altiiijjjd :rolleyes:
... Maar wat frank betreft :eek: ... :lol: ;)
 
Originally posted by *Kingpin*@30-07-2004, 20:44:18
:eek: Oei?! :( Wat is er gebeurd?? :eek:

Veel beterschap, he NaNo!!! Snel weer ter been en ter pc-hand!
bier.gif

en een virtuele *Kingpin*krabbel op je gips :lol:

Van mij mag je gerust zijn: IK gedraag mij altiiijjjd :rolleyes:
... Maar wat frank betreft :eek: ... :lol: ;)

Ik :eek: ik doe nooit iets :lol:
 
Oeink!! Da's nie goed h!!
k Ben laast ook erg mooi van de trap afgepleurd (om het nog maar eens pijnloos uit te drukken!). 't Zit kennelijk in de lucht ofzo.. :blink:

Beterschap!
 
heb me been vorig jaar op paar plekken gebroken, toen heb ik alleen maar gepc't :D dus gewoon mooi @ pc :lol:

hoi
 
thx voor alle geluk wensen iedereen, doet me zekers goed :D

Hier gaat het wel goed.. ik zit nu bij me ma die me lekker aan het verzorgen is.
Klote idd dat het idd in deze lekker warme periode is :( maaja, ik overleef het wel... lekker in het zonnetje zitten is ook niet erg B)

alan, zit je ook in het gips ? of bij jou gelukkig niet

Hoe het gebeurd is :S damnz..
Ik dacht even gezond te gaan doen, lekker de stad in om te gaan skateboarden. Blijkbaar dus minder gezond dan dat ik voor me dacht.. <_<
Stomste van het verhaal ik nadat ik was gevallen ik nog helemaal naar het strand was ge-hinkeld, en heb daar nog een uurtje gezeten. Toen ik weg wilde gaan kon ik niet meer lopen :blink:
Naar het ziekenhuis en ja hoor... in het gips :ph34r:
Het is gelukkig allemaal niet zo erg als dat ze dachten. Ze dachten eerst dat mijn knie-schijf gebroken was en ik zou mischien die nacht nog ge-opereerd moeten worden :eek:
Dag later moest ik terug komen voor een 2e foto, daaruit bleek dat ik (het schijnt dus te kunnen) een knieschijf heb die uit meerdere delen bestaat. In ieder geval gelukkig geen operatie, er is wel een hoop bloed uit mijn knie gehaald met een puntie ofzo (niet prettig was dat trouwens)

maaja, ik moet nu woensdag weer terug naar het ziekenhuis komen om te kijken waar al dat bloed uit mijn knie vandaan kwam. Hopen dat het allemaal mee gaat vallen.

grtz nano

PS: *KingPin* al weer terug van je vankantie :D nog een beetje naar je zin gehad daar ???
 
Klote idd dat het idd in deze lekker warme periode is maaja, ik overleef het wel... lekker in het zonnetje zitten is ook niet erg
even plagen (kan het niet laten :rolleyes: ) ..
--> niet alleen de warmte ervan is vervelend: wacht tot je been begint te zweten met dit weer en die extra warme gips, en dat keihard begint te jeuken onder die gips en je er niet aankan om te krabben i-i-i-i :lol:
--> en nadien: een wit been en een bruin been :lol:
( ;) )

nadat ik was gevallen ik nog helemaal naar het strand was ge-hinkeld, en heb daar nog een uurtje gezeten. Toen ik weg wilde gaan kon ik niet meer lopen
:blink: !
"in denial" :lol:


In ieder geval gelukkig geen operatie, er is wel een hoop bloed uit mijn knie gehaald met een puntie ofzo (niet prettig was dat trouwens)
maaja, ik moet nu woensdag weer terug naar het ziekenhuis komen om te kijken waar al dat bloed uit mijn knie vandaan kwam. Hopen dat het allemaal mee gaat vallen.
:eek: brrr ocharme !
Hopelijk valt het mee! sterkte!
 
Nee, nee! Ik zit gelukkig niet in het gips! Nee, zo erg was het gelukkig niet! k Schuurde alleen maar met mijn elleboog over de muur en had dus een schaafwond.

But still alive and kickin'! ;)

arm.jpg
(had even geen goede digitale camera, vandaar de geweldige kwaliteit)
 
a a a :eek: :rolleyes:

Binnenkort kunnen we het hier gaan hernoemen tot het Nationaal Creupelen Forum :lol: :lol:
 
Nano van harte beterschap en heel veel sterkte toegewenst bij dit warme weer.

Alle overige "Gekwetsten" :D (zeggen ze in Belgi nietwaat) ook van harte beterschap!
 
Binnenkort kunnen we het hier gaan hernoemen tot het Nationaal Creupelen Forum

:D :D :D

Neehee, hier moet het stoppen hoor!! Wij hebben een trend gezet die nu alweer uit de mode is, dus mensen, raak niet gewond, anders lig je uit de groep! ;) ;)

A. :)
 
wat gebeurt er toch weer veel als ik op vakantie ben, volgend jaar maar niet op vakantie denk ik.


Van harte beterschap NaNo
 
van harte beterschap gewenst nanotje!

ik ben altijd braaf hoor!

heb ook is int gips gelegen en had idd een wit en een bruin been. :rolleyes:

nu lig ik er toch ni uit h (alan)
 
Welnee, da's in 't verleden gebeurd, maar als je NU weer iets gaat breken.... ;) ;)


A. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan