• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] computer zelf laten afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

nanny

prettig gestoorde member
Lid geworden
28 apr 2004
Berichten
1.906
Waarderingsscore
203
Ik ben met een computer bezig die gecrasht was. Er staat windows 2000 op. Als ik hem wil afsluiten doet hij dat gewoon maar daarna moet ik de computer handmatig uitzetten dus 10 seconden de knop indrukken.

Ik weet niet meer waar ik dat kan instellen dat hij dat automatisch doet.

Al bij hele bladzijden tips en truks en handleidingen gezocht.
Wie kan me hiermee helpen
 
Re: computer zelf laten afsluiten

http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?p=315004&highlight=afsluiten#post315004
Dit heb ik geprobeerd:
Tip

Om snel te kunnen afsluiten of herstarten deze truck,

- Open taakbeheer dmv de toetscombinatie CTRL-ALT-DEL in te drukken, taakbeheer verschijnt nu
- Ga vervolgens bovenaan naar de optie "Afsluiten"
- Druk terwijl je de CTRL toets ingedrukt houdt op de optie "afsluiten" of "heropstarten"

Je zult zien dat het zo sneller gaat.
hopelijk helpt dit bij jou ook.
 
Re: computer zelf laten afsluiten

Het probleem is niet zozeer het afsluiten want dat doet hij wel, maar dat de computer zelf niet uit gaat.
Er staat dan dat je de computer nu kan uitzetten.

Ik heb daar al eens eerder mee geworsteld en toen heb ik ergens iets aan moeten klikken maar ik weet niet meer wat.
 
Re: computer zelf laten afsluiten

ik ga dit eens uitproberen bedankt allebei

Het is gelukt. Die apm aangevinkt bij energiebeheer en hij sloot gewoon normaal af en zette de computer uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan