• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Crash-problemen Met Games

• Onderwerp starter Onderwerp starter stefke16v
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

stefke16v

Gast
Hoi allemaal,

Ik had een paar maand geleden reeds crash-problemen met games, maar vermits mijn gf2-ti kaart wat later stuk ging, dacht ik dat het daar aan lag.

Nu heb ik een radeon 9600 pro kaart + nieuwe harde schijf gestoken, met windows XP als OS, alle drivers genstalleerd, geen problemen, totdat ik wil gamen. Alle spellen starten normaal op, maar eens het echte gamen begint, crashed de computer, of floep ik uit het spel en kom ik terug in windows terecht.

Iemand hier enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ook een nieuwe pc met XP AMD Athlon 2600 en Club3D Radeon 9660 Pro grafische kaart.

Ik heb al diverse drivers geprobeerd ook de omega drivers, echter niets heeft het probleem verholpen!

Wie kan ons helpen?

Hi.

Ik had met mijn oude computer precies hetzelfde. Startte ik dan een spel dan kwam hij op het beginmenu, als ik mzzl had, en dan als ik wou gaan spelen werd het beeld zwart en restarte de computer. Ik heb heel mijn windows XP professional op nieuw moeten installeren voordat alles weer ok was.

mzzl
:ph34r:

:rolleyes:
Ik had ook eerst die problemen met XP toen heb ik besloten voor 2000 wat super draait XP draait gwoon kut met spellen vind ik.

Good luck laterz NiO

Hey ;) Ben zelf een die hard on-line first person 3D shooter[wat een giegel vol woorden LOL] Heb zelf ook XP Prof. ed. Alleen HL[Half Life] on-line gaf heel af en toe wel eens problemen zoals jullie het omschreven. Wat me persoonlijk verbaasde was dat het probleem ook zoals het gekomen is weg gegaan is en heb ff alles bekeken en na gelopen en een bepaalde Windhoos update heeft dat probleem verholpen. Maar wat ik jullie wel wil adviseren is om te zorgen dat je voor ELKE game ff kijk op internet voor de aller laatste game patch. Deze doen werkelijk wonderen vooral sinds de komst van XP! En niet altijd zijn de laatste updates van je video-kaart ook het beste zoals bij NVidia of ATI! Dus kijk eerst of je game de laatste patch heeft! Begin hier maar eens mee ;)

Unknown

heb ook paar keer of anders is er iets met de spellen of anders met je computer zie je computer is helemaal na

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan