• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Delete Files In Xp

• Onderwerp starter Onderwerp starter thijs1977
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

thijs1977

Gast
ik heb enkele files die ik wil deleten maar niet kan deleten omdat deze zogenaamd in gebruik zijn. ik heb alles programma's afgesloten en opnieuw opstarten helpt ook niet. het zijn vaak files die niet compleet zijn gedownload bij file-sharing applicaties. hoe kan ik deze alsnog deleten? mocht dos de oplossing zijn, hoe kom ik in dos via XP: gebruik van bootdiskette?
thanx thijs

Zijn dit onderdelen van programma ;s die nog zichtbaar zijn onder Software. Of gewone bestandjes.

Ik gebruikte zelf laatst een progje genaamd easycleaner, die verschillende opties heeft waaronder programma ;s te verwijderen uit Software, die normaal niet zichzelf makkelijk laten verwijderen.

frank

in dos kom je door: start - uitvoeren - 'cmd' te typen en enter te geven, maar dit heb je daarvoor niet nodig. Zorg ervoor dat alle services uitstaan die te maken kunnen hebben met dat ene bestand.

misschien helpt veilige modus

comp opnieuw starten en op f8 drukken net zolang totdat je een dos scherm ziet met een wit balkje erop, veilige modus kiezen en nog een keer proberen

Hey , ik heb dat ook eens gehad , je moet eens proberen om de files te verwijderen in de mappen van het betreffende file-sharing programma <_< . Bij mij lukte dit wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan