• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Driver Multimedia Audiocontroller

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ine
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
I

Ine

Gast
Hoi iedereen!

Ik zit met een klein probleempje. Ik krijg momenteel geen geluid meer. De computer gaf bij heropstarten aan dat er nieuwe hardware was gevonden en dat er geen bijhorende software gevonden kon worden.
Ik heb een Medion-notebook, maar op de Medion-site heb ik geen driver voor de multimedia audiocontroller kunnen vinden.
Helaas weet ik ook niet welk moederbord ik heb (ik heb geprobeerd Bios Agent te downloaden maar deze geeft een foutmelding telkens ik op 'get info' druk).

Iemand enige suggesties hoe ik mijn type moederbord te weten kan komen en hoe ik dan eventueel aan de juiste drivers kan geraken?

Oh ja, nog iets, ik werk met Windows XP.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes, Ine

als je een medion noteboook hebt heb je ook een partitie waar medion allle drivers op heeft staan, dan moet je daar ff zoeken naar je audio drivers.

http://www.medion.de/downloads/download.pl...9xp.exe&lang=nl

ander moet je daar eens heensurfen en de drivers downloaden, dit is van een medion fid2010 (dit nummer kun je vinden onder op je notebook en invullen bij doorzoek de gehele tekst).

Ik hoop dat het zo wel werkt.

hallo daar, ik heb ook een probleem met mijn geluid. Bij mij geeft het aan dat "AUDIO STUURPROGRAMMA IS INGESCHAKELD MAAR NIET GESTART" weet iemand wat ik moet of kan doen? ik gebruik creative SBlive 5.1 ik heb alle drivers gedownload maar het doet niet. ook mijn standard geluid kaart Intel ® 82801AA AC'97 doet het niet.

alvast bedankt

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als Ine hierboven. Bij mij doet het geluid het ook niet. Hij kan ook gn multimedia audiocontroller software vinden. Ik heb overal al gezocht naar een geschikte driver, maar helaas. Ik heb een packard-bell i-connect computer. Kan iemand mij helpen waar ik een driver kan vinden om het probleem op te lossen. Ik heb windows2000
Met vriendelijk groet,

Jan Peters

Ja het worden nu wel heel veel berichten in eene topic, het is eigenlijk de bedoeling dat iedere persoon, voor zijn probleem een eigen bericht aanmaakt anders is het dadelijk niet meer overzichtelijk. Er zijn nu al personen met ongeveer dezelfde problemen Ine, max0559 en luch_jean. stel voor max en Lunch-Jean ff een eigen topic openen.

frank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan