• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Foutmelding met Exact Priv: Overflow

• Onderwerp starter Onderwerp starter annigje4
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

annigje4

Gast
Ik werk al jaren met het boekhoudpakket Exact Priv en ben daar erg tevreden mee.
Nu wil ik dit installeren op mijn nieuwe PC met Windows XP, maar als ik wil beginnen met het invoeren van een administratie, verschijnt een foutmelding OVERFLOW. Ik kan geen nieuwe driver voor dit pakket krijgen.
Bij Eigenschappen heb ik de compatibiliteit aangepast naar Windows 98, maar nog steeds geen resultaat.
Is er een oplossing voor? Moet ik soms een boot Windows 95 maken en zo ja, hoe gaat dat?

Exact prive is een groot (uitbreidbaar) programma waar je echt verstand van moet hebben om daar mee te kunnen werken. Waarschijnlijk hebben ze ook een soort helpdesk waar je zou kunnen informeren op welk besturingssytseem jouw versie het beste draait. Anders wellicht installeren op je oude pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan