• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Lan-verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

elise

Gast
Gister werd bij ons ADSL geinstalleerd, via Tiscali, maar nadat we alle stappen hadden doorlopen en we op een link moesten klikken, bleek dat bij de netwerk-verbinden (als dat zo heet, anders -instellingen) geen LAN-verbinding stond, alleen zonnet (de vorige internetverbinding via de telefoon), daar kwamen we achter omdat van het modem 1 lampje niet helemaal goed brandde.
Ik heb echt geen idee wat dit inhoudt, of dit te maken heeft met de installatie van het pakket, of dat er gewoon iets mist op onze computer.
Iemand tips, hulp, suggesties?
Bedankt, liefs elise
 
sorry, ik heb windows xp inderdaad, ik heb ff iemand gebeld, en aan de telefoon wat instructies opgevolg, en bij alle beschikbare modems staat niet de modem van adsl, sagem nog wat, dus er is blijkbaar iets fout gegaan bij de installatie..maar ik ga nu ff op die site kijken...:)


heb net op de site gekeken...dit was waar ik vast liep :D nu nog even thuis uitproberen (ben nu aan het oppassen) en ik ben je voor eeuwig dank baar als het lukt, Jaap! (L)ya!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan