• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Logitech Cordless Desktop Mx

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JJ

Gast
ik heb dus zon set, maar mijn probleem is dat ik tijdens het gamen (het spel moh:aa oa.) niet 3 knoppen tegelijk kan indrukken. ja het klinkt raar, maar het is af en toe nodig :)

kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verandere?
 
Re: Logitech Cordless Desktop Mx

Dit is een kwaal, welke mijn toetsenbord ook kent. Logitech heeft hier nog geen fixes voor. Met USB toetsenborden gaat dit vaak beter dan borden die worden aangestuurd door je PS/2 poorten. Lijkt een beperking te zijn hierop.

PS. Ook dit was weer een testje voor de NCF 2.0 Skin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan hier geen nieuwe discussies starten. Dit komt, omdat deze niet oud zijn. Je zult een categorie moeten zoeken waar je vraag tussen past en hem daar moeten plaatsen.

Je kan hier wel reageren op aangemaakte topics.
 
Re: Logitech Cordless Desktop Mx

Ik heb een logitech G15. Maar ik sppel veel Call of Duty UO en nu weet ik dat het display allerlei gegevens van het spel kan weergeven, maar in de software die erbij zat kan ik geen profiel voor CoD UO aanmaken. Enige idee iemand??
 
Re: Logitech Cordless Desktop Mx

Deze vraag kun je beter in een topic stellen die je zelf aanmaakt. Op dit moment breek je in op een ander zijn vraag en gaan er twee discussies door elkaar lopen. Probeer het eens in het forum hardware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan