• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Opgelost] MS Office update werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

artstudiog

pc-aholic
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
2.955
Waarderingsscore
258
Ik merkte onlangs dat in mijn Windows7 Pro systeem de updates van Office niet meer worden gedownload. Ik heb al overal gezocht maar kan nergens vinden hoe je die terug activeert. Ook niet onder instellingen. Als je dan op "meer informatie" klikt, gaat een browserscherm open met twee afbeeldingen uit een ver microsoft verleden maar geen mogelijk om die Office 2013 updates te installeren.
Wanneer ik dan een office programma open, ik ga naar instellingen ... account, dan staat daar ook geen mogelijkheid om office update in of uit te schakelen. Iemand daar enige ervaring mee?

54c642238441d-updates.jpg
 
Re: MS Office update werkt niet meer

Zie je die melding onder datgene wat jij rood omcirkelt hebt: "Updates voor andere Microsoft-producten downloaden. Meer informatie".
Klik daarop, vervolgens opent IE op een speciale MS site en maak dan de update registratie in orde.

Klik vervolgens op "Naar updates zoeken".
 
Laatst bewerkt:
Re: MS Office update werkt niet meer

hij geeft te kennen dat zijn office ook niet meer geactiveerd blijkt te zijn ...?
 
Re: MS Office update werkt niet meer

Uiteraard heb ik dat ook al geprobeerd (zie mijn tekst) maar dat lukt niet
 
Re: MS Office update werkt niet meer

Ik denk dat jouw Windows een HijackThis moet ondergaan.
 
Re: MS Office update werkt niet meer

Als ik windows10 erover installeer dan doet ie het wel. Mijn windows is origineel en office ook. Ook beide geactiveerd. Bizar.
 
Re: MS Office update werkt niet meer

Gaat het om een zelf aangekochte versie of een proefversie die bij een nieuwe computer voorgenstalleerd was?
 
Re: MS Office update werkt niet meer

Toen ik de Lenovo heb gekocht (nu al ruim twee jaar geleden) heb ik 'm gelijk leeg gehaald, een SSD erin en Windows 7 Pro van een originele dvd (niet van Lenovo) genstalleerd en geactiveerd met de Lenovo licentie. Zo was ik gelijk al die Lenovo troep kwijt en had ik een mooie clean install. Niks verkeerd mee, denk ik. De Office 2013 Pro heb ik aangekocht via mijn werk in een groepslicentie en geactiveerd met een unieke originele licentie. Dus dat zit eigenlijk wel allemaal snor.
Dit ligt ook niet aan een virus of malware. Ik zal wel wachten tot de officile Windows 10 erover komt en dan is alles vanzelf opgelost.
Ondertussen had ik al eens om te testen de Win 10 technical preview dutch erover gezet en daar begon ie spontaan Office bij te werken. Ik heb een afdrukje gemaakt van alle KB nummers en service upgrades. Nadien backup terug naar Win7 en handmatig alle bijwerkingen gedownload en genstalleerd. Een hele omweg maar ondertussen ben ik maar mooi up to date.
Ik blijf toch wel verder zoeken, ben nu de registers van deze en van mijn test pc aan 't vergelijken, eens zien wat dat oplevert. Nachtwerk waarschijnlijk :biggrin:
 
Re: MS Office update werkt niet meer

For Windows 7 try to do the following.
Click the Find out more link to switch to Microsoft Update.
If it is not available, click on the Change setting link on the left and you should be able to select the option:
Give me updates for other Microsoft products when I update Windows.
For any kind of writing works you can use this custom essay writing service for better support.
 
Re: MS Office update werkt niet meer

Nog steeds niet opgelost. Heb logjes gemaakt maar hoe kan ik hier een bijlage posten? Of moet ik de inhoud van het tekst-bestand hier plakken (is nogal veel)?
 
Re: MS Office update werkt niet meer

Heb je Office al eens 'gerepareerd'? Configuratiescherm, programma's en onderdelen en dan rechts klikken op Office en vervolgens op wijzigen. Daarna Office herstellen / repareren. Wie weet.......
 
Re: MS Office update werkt niet meer

Dit logje mag dicht, is opgelost met installatie van Office 365.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan