• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Onze Naam

  • Onderwerp starter Danny de Man
  • Startdatum
D

Danny de Man

Gast
Doe 'ns een gok. :ph34r:

Deze lijkt me nogal duidelijk eigenlijk. ^^ Andere veelgebruikte namen (op alfabetische volgorde):

Exitium:
Naam waar ik tijdens het gamen vaak onder te vinden ben. Is Latijn, het betekent vernietiging.

Sparks:
Chatnaam. Weet niet hoe ik er aan gekomen ben, maar gebruik 'm ondertussen alweer een jaar.

Mgjh / Hugmug:
[19:25:31] <|Sparks|> typo's zijn evil :gosh:
[19:25:35] <Lautjes> Mjah
[19:25:43] <Lautjes> Muggen ook.
[19:25:51] <Lautjes> Ik ben vannacht geprikt. :(
[19:25:51] <|Sparks|> true :gosh:
[19:25:55] <|Sparks|> kleine lieve dannytjuh niet :C:
[19:26:21] <Lautjes> Kleine lieve Dannytjuh is een mug. Maar die kan niet prikken. (6)
[19:26:30] <Lautjes> Wel zoemen.
[19:26:30] <|Sparks|> kleine lieve dannytjuh niet mugje zijn :gosh:
[19:26:34] <Lautjes> Wellus.
[19:26:37] <|Sparks|> nietus :(
[19:26:44] <Lautjes> Muggen zoemen heel irritant. (A)
[19:26:50] <Benten> idd
[19:26:54] <|Sparks|> kleine lieve dannytjuh niet :gosH:
[19:26:56] <Lautjes> Hae Dannytjuh? (A)
[19:27:07] <Benten> het ergst is weten dat er een mug is maar hem nie kunnen vinden >.<
[19:27:13] <Lautjes> Idd. :(
[19:27:18] <Benten> *haar
[19:27:23] <Benten> alst een hem is maakt het nie uit :)
[19:27:31] <|Sparks|> =O
[19:27:35] <Lautjes> Dan zoemt; ie nog wel. :eek:
[19:27:37] <|Sparks|> geldt dat ook voor andere wezens? (A)
[19:27:39] <Benten> yeah
[19:27:40] <Lautjes> Hae Dannytjuh?
[19:28:33] <Lautjes> XD
 
frank == omdat dat mijn voornaam is :blink: :lol: :D
 
... serieus ofwa?! :eek: :blink: ik dacht altijd dat het stond voor "FReaky ANgstwekkende KWast" :eek: :ph34r:

laugh.gif
laugh.gif
wink.gif
wink.gif
 
Nee, dat is weer een bijnaam, en geen nick :lol:
 
sod = sheepofdoom me'n nickname op het online mmorpg (ofzow) outwar.
 
owja en sheepofdoom kom ik op omdat ik krullen hep (lol) en me'n maten me wel eens schaap noemen :p En ach ja schaapderverdoemenis is wel erg afschrikwekkend niet :lol:
 
Mijne komt van een avondje dat helemaal verkeerd is afgelopen maar wel een van de betere uit mijn leventje tot nu toe was :D (Had something to do with: Party, Woman, Booze, Fighting, Booze, Woman, Party, Hangover) :D
Ik gebruik deze nick overal online.
Soms is het trouwens wel Tequila
 
Mijne zit wel een grappig verhaaltje achter.

Ik was achter de computer bezig in word, en de spellingscontrole ging steeds van het nederlands naar het engels waardoor hij zelf steeds de woorden verandert, toen had ik de kop wel zo verkeerd, dat ik een ros op het toetsenbord gaf, (was geen toetsenbord van mij, maar van mij oude school) toen ik dit: Ydieresis zag staan, en vond het wel een grappige nick, gebruik hem nu alweer 2 jaar.

In de loop de tijd heb ik verteld dat het een omvromsel is van: Hij die er is, maar hierboven staat dus hoe het echt is gekomen. :D
 
Sparks Chatnaam. Weet niet hoe ik er aan gekomen ben, maar gebruik 'm ondertussen alweer een jaar.
Sparks is een personage uit 'the matrix' (komt mss van daar)
------------------------------------------------------------------------------

P-J C is de afkorting van mijn naam : Pieter-Jan Cierkens
 
Originally posted by p-j c@29-09-2004, 13:15:00
Sparks Chatnaam. Weet niet hoe ik er aan gekomen ben, maar gebruik 'm ondertussen alweer een jaar.
Sparks is een personage uit 'the matrix' (komt mss van daar)
------------------------------------------------------------------------------

P-J C is de afkorting van mijn naam : Pieter-Jan Cierkens
Heb niks met The Matrix. Gok dat het eerder iets met muziek te maken heeft. :mellow:
 
"Sparks" betekent vonken en het was altijd al de bijnaam van de marconist (telegrafist) die op schepen de seinsleutel hanteerde.

Mijn eigen nickname "willem1940" heb ik zo maar gemonteerd voor de duidelijkheid; op sommige forums plak ik er nog NLD voor Nederland (ISO-3-letter-code, ook "British Standards) achter.
 
Originally posted by willem1940@29-09-2004, 20:42:44
"Sparks" betekent vonken en het was altijd al de bijnaam van de marconist (telegrafist) die op schepen de seinsleutel hanteerde.
In vliegtuigen ook, maar daar komt het niet vandaan in ieder geval. ^^
 
Originally posted by Teq@29-09-2004, 12:37:31
Mijne komt van een avondje dat helemaal verkeerd is afgelopen maar wel een van de betere uit mijn leventje tot nu toe was :D (Had something to do with: Party, Woman, Booze, Fighting, Booze, Woman, Party, Hangover) :D
Ik gebruik deze nick overal online.
Soms is het trouwens wel Tequila
Dit verhaal komt bij heel bekend voor heb nu een beetje een deja vu :lol: :lol:
 
:p Hoe ik aan mijn naam kom dan praat er niemand meer tegen me. :huh:
Kreeg van engelse chauffeurs de naam funky perve.
Nadat ik iets had uitgehaald .
:) Leuke perverseling :) heb nog heel lang met het bordje achter mijn raam rongereden.
Ik heb jaren geleden mijn leven gebeterd toen ik mijn vrouwtje tegen kwam.
oke niemand boos of zo. :ph34r:



Gr the funky perve
 
je zus je zuster in almere haven waar ben ik aan begonnen.



Jullie vroegen er zelf om he.






funky pervje
 
Hoe kinpin aan haar naam is gekomen weet ik al zet van de week een keertje een foto op de site van een echte kinpin als ik weet en uitgevonden heb hoe dat moet.





gr funky perve :blink:




auw je slaat wel erg hard
 
Originally posted by *Kingpin*@29-09-2004, 09:24:36
... serieus ofwa?! :eek: :blink: ik dacht altijd dat het stond voor "FReaky ANgstwekkende KWast" :eek: :ph34r:

laugh.gif
laugh.gif
wink.gif
wink.gif
o mijn god.. hoe kom je er op, ik kom niet meer bij man.. :lol:
jij ben echt gestoord :p

geweldig
 
Rainaldo, is mijn voornaam :)

Maarre.... nu we toch bezig zijn :rolleyes:

@FrankW waar komt die W dan vandaan?
@Zodiac waar komt die 9829 vandaan?
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan