• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Onze Naam

  • Onderwerp starter Danny de Man
  • Startdatum
W is eerste letter achternaam, bij aanmelding bij dit forum bestond de naam frank al, dus zodoende als er ook al een frankw had bestaan waren we naar de volgende letter gegaan i
 
antigua :eek: ;)

is een provinciestadje in guatemala en die omringd is door 3 grote vulkanen
het was de eerste hoofdstad van midden en zuid amerika tijdens de spaanse verovering
het stadje doet enorm denken aan pompeii in napels
ze hebben een gelijklopende geschiedenis
pompeii werd bedolven door de vulkanische lava en antigua werd reeds 2 maal vernietigd en heropgebouwd
ik was er direct tuk op :rolleyes:

eerst antigua -- guatemala

2%20-%20fra%20antigua.%20nok%20en%20vulkan.jpg


pompeii
pompeii.jpg
 
Er is ook een Caribisch eiland dat Antigua heet; tamelijk goeie muziek daar, o.a Steel Band.
 
idd, maar dat is een franse kolonie waar ze de ruimte raketten versturen van esa
 
ikki007 -> omdat ik op unreal, wolfenstein, Call of duty, fadywar, wargames,gunbound ook zo heet :lol:

Hoe ik erop gekomen ben :rolleyes:
 
uhm.. alan... even denken... :rolleyes: :lol:
 
Originally posted by frankw+29-09-2004, 20:03:03--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frankw @ 29-09-2004, 20:03:03)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Teq@29-09-2004, 12:37:31
Mijne komt van een avondje dat helemaal verkeerd is afgelopen maar wel een van de betere uit mijn leventje tot nu toe was :D (Had something to do with: Party, Woman, Booze, Fighting, Booze, Woman, Party, Hangover) :D
Ik gebruik deze nick overal online.
Soms is het trouwens wel Tequila
Dit verhaal komt bij heel bekend voor heb nu een beetje een deja vu :lol: :lol: [/b][/quote]
Werd je ook wakker met een kater en een blauw oog en een gelukkig gevoel? :D
Zo ja, hoe groot ben jij, en heb je een linker die ik niet aan zie komen? :p
 
Word altijd wakker met een gelukkig gevoel :lol:

maar een blauw oog heb ik nog nooit gehad :D

Heb ook wel eens een leuke avond gehad met veel tequila, maar de dag erna.... pfff. :lol:
 
Gotanks is mijn lievelings personage uit DB/Z/GT
Dat is ook mijn nick op mijn site.
Bij veel online games wat gotanks al bezet. mijn site is saiyan-rage. dus heb ik er sr achter gezet. dus gotankssr
 
WTF betekent DB/Z/GT ? :blink:

ken wel GTST maar deze afkorting is mij onbekend :lol:
 
Zit 24/ 7 achter de pc, ken dragonball niet, heb wel eens gehoord van flippo's maar wat dat is en of die er nog zijn? :lol: :lol:
 
Mijn nick komt gewoon van m'n achternaam....
En is intussen ook wel mijn bijnaam geworden... De meesten die ik ken noemen me gwoon Piro :p (op school zegt iedereen uit m'n klas piro omdat we met 3pieter-jan's zitten in dezelfde klas :wacko: )

P.S. frank, intussen zijn er ook al ezo een soort tollen geweest ipv de flippos :unsure: ^_^ :D
 
Ik moet emzelf maar eens wat mee rop de hoogte gaan stellen, wat er allemala gebeut in de buitenwereld :lol:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan