• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Photosmart Probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter alse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

alse

Gast
Probleem :
HP photosmart 315
na het uitvallen van de batterijen (deksel was opengegaan) kan ik geen foto's meer nemen.
Ik krijg alleen nog indicatie van kwaliteit foto - batterijlading-en flashinstelling)
geen aantal te maken opnames- Het LCD scherm licht niet meer op-en als ik de opnameknop indruk hoor ik een onderbroken pietptoon en brandt het rode lampje.
Alsof er geen CompactFlashkaart inzit .
Ik heb de camera al meer dan vierentwintig uur laten ontladen. Maar er wordt alleen een nieuwe instelling van datum gevraagd en het probleem blijft hetzelfde;
wie weet raad?

Tja, rottig om te zeggen, maar ik zou toch maar adviseren om er mee naar de winkel terug te gaan, normaal gesproken heb je 1 jaar garantie op digitale camera's.

succes.

frank

Hoi Alse,

HP heeft een perfect helpdesk

Bel deze en ze zullen je on line helpen.
Kan het probleem NIET worden verholpen, dan sturen ze in de meeste gevallen een nieuwe camera toe. (mits binnen garantie en zonder eigen schuld)(maar dat begreep je al)

Succes

Magnum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan