• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Problemen Sitecom Cd-214

• Onderwerp starter Onderwerp starter nano
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nano

Gast
Hallo mensen.. ik heb even een vraagje..

Ik heb nu bij een vriend van me en heb ADSL geinstalleerd..
Alles is goed gegaan, het Internet werkt, alleen nu kan ik niet in de configuratie van de router komen.

Als ik de router ping krijg ik repay, als ik met http:// naar de router connect vraagt ie om een username en paswoord.. deze kan ik niet in de hadleiding terug vinden..

Iemand een iedee ?

Thnx nano.

Heeft de sitecom wel een configuratie instellings mogelijkheid. Ik dacht dat sommige routers daar niet toegankelijk voor waren.

maar je weet qua netwerken/ routers/ enzo ben ik maar een newbie :)

reset knop 5 a 10 seconden vasthouden, dan gooitie alle instellingen leeg.

Lukt gewoon enteren ook niet?

probleem is opgelost..

bedankt voor het medenken allemaal.. Ik heb even de klanten service van sitecom zelf gebeld, daar hebben ze me het het wachtwoord voor de configuratie van de router gegeven.

Grtz, NaNo

Originally posted by frankw@03-05-2004, 18:05:42
Ik dacht dat sommige routers daar niet toegankelijk voor waren.

Al-tijd wel. switches/bridges/routers noem maar op. Anders heb je er geen -spreekwoordelijke- zak aan :D

als het goed is was er geen username en het w8woord "admin" toch?

username was 'admin'
w8woord was 'password' :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan