• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Opgelost] Scan naar netwerkmap wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.270
Waarderingsscore
418
Mensen,

Ik heb een probleem met deze multifunctional: HP LaserJet 400 colorMFP M475dw. Op de een of andere manier kan ik niet meer scannen naar netwerkmap. Als ik een test doe krijg ik de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.

De map is gedeeld. Het netwerkpad is een kopie van het opgegeven path. Wat bestaat uit \\computernaam\gebruikersnaam\netwerkpath.

Toch krijg ik de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Wie kan mij helpen?
 
Het gaat om een Windows 7 PC.
 
Heb je een vast ip adres op de w7 pc? In dat geval kun je proberen om het folder path op de printer in te stellen op \\ip adres\gebrnaam\netwerkpad.
 
Wat ook wordt aanbevolen is om de printer te resetten naar factory defaults. Daarna weer de gegevens invoeren.
 
Reset heeft geen effect, die heb ik gedaan.
 
Jazeker is aangemeld in de router, printen vanaf allerlei pc's gaat ook gewoon.
 
Als je een willekeurig bestandje kopieert vanaf een willekeurige locatie binnen het netwerk naar die netwerkmap, lukt dat wel?
 
De doctor van HP biedt geen uitkomst.

Ja ik kan de map op het netwerk bereiken.
 
Update: het probleem heeft min of meer zichzelf verholpen. Ik kan jullie er dus ook geen verdere informatie over geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan