• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Opgelost] upgrade van Office 2010 naar 2013 e-mails behouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marley Bob

Gewaardeerd
Lid geworden
28 jun 2008
Berichten
1.811
Waarderingsscore
0
Beste NCF'ers, ik heb een vraag.
Het zit namelijk zo, ik wil graag ene upgrade maken van 2010 naar office 2013.
Het totale pakket wil ik upgraden maar daarbij wil ik mijn emails heel graag behouden.
Hoe kan ik mijn e-mails behouden zodat ik deze kan 'exporteren' van 2010 en 'inporteren' naar 2013.
Het gaat om mijn ontvangen, verzonden emails en contactpersonen.

De office is voor thuisgebruik.
Groeten,
Marley Bob
 
Re: upgrade van Office 2010 naar 2013 e-mails behouden

Het is heel makkelijk!
Start de installatie van Offic 2013 en dan komt de melding, dat er een oudere versie van Office aanwezig is in Windows.

Kies dan de optie tot verwijderen. Mogelijk moet Windows daarna eerst opnieuw opstarten - maar dan wordt Office 2013 genstalleerd.
Start je daarna Outlook op, hoef je niets te configureren - want die is dan al helemaal geconfigureerd vanwege het bestaande Outlook.pst bestand.
 
Re: upgrade van Office 2010 naar 2013 e-mails behouden

Ok Abraham dat klinkt inderdaad niet ingewikkeld, wordt het office 2010.pst niet verwijderd dan?
Ik wil namelijk zeer graag mijn mails behouden, ik hoef dus niets van een back-up te maken oid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: upgrade van Office 2010 naar 2013 e-mails behouden

Nee, want dat bestand zit Gebruikersnaam/AppData/Local/Microsoft/Outlook.
 
Re: upgrade van Office 2010 naar 2013 e-mails behouden

Abraham54 hij is geupgrade en helemaal zoals ik wilde! thanks.

Deze discussie kan als opgelost gemarkeerd worden..
 
Fijn dat het zo is gegaan zoals ik voorstelde het te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan