• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Van Computer Naar Tv

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Ruben

Gast
Na heel veel proberen en hulp is het eindelijk gelukt alleen ontbreekt alleen het geluid nog. Wie weet hoe ik dit kan oplossen.

Als ik het op mijn tv wil bekijken moet ik de player helemaal naar rechts op mijn computerbeeldscherm doen is dit normaal en is er een mogelijkheid om die balken weg te halen van de mediaplayer. Ik kan wel gewoon die balken weg doen maar dan kan ik hem niet meer naar rechts verplaatsen.
Please help

Ruben
 
Ik heb gewoon de output van het geluid in de input van m'n stereo gedaan, krijg je ook nog is veel mooier geluid
 
Ik heb op mijn notebook een 7 pins s-video uitgang
heeft iemand ervaring met het aansluiten, naar scart op de tv?

jurgen
 
Jurgen,

koop een s-video kabel en een SCART stekker waar een s-video stekker als input in kan. Op de SCART stekker zit een schakelaar, zet die op input. Zorg ervoor dat je TV in staat is om s-vidoe signaal te ontvangen. Bij nieuwere TV's kan je in het OSD menu kiezen of je vanuit de SCART composite (tulp stekkertje) of S-video wilt gebruiken.

Dan moet het werken.
PS op de SCART stekker zitten ook nog twee tulps voor de audio in. Verbind de uitgang van je audio kaart hiermee voor geluid op de TV.

GRT Arjan
 
afhankelijk van de drivers voor je videokrt. ik selecteer altijd gewoon een ander uitvoerapparaat en na de film weer omkeren. hoe!!! (gforce drivers) configuratiescherm-beeldscherm-instelleingen-geavanceerd-nvieuw nu zijn wer vaak vier opties: kloon-horizontale,verticale uitbreiding en gewoon geen uitbreiding. nu op beeldschermpje gaan staan, rechter muis, selecteer uitvoerapparaat, tv ( even voor de juiste PAL zorgen en klaar.....

ik heb mijn geluid gewoon rechtstreeks op de versterker geplugd. voorkomt een boel gedoe!!!

'k hoop dat je er wat aan hebt..........................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan