• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Winamp + Andere Spelers Werken Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mona

Gast
Ik hoop dat U mij kunt helpen. Zit met het volgende probleem. Ik heb mijn PC op de TV aangesloten - - prachtig beeld - - Ik zie alles wat er gebeurd ook op de TV. Maar nu het rare.......Ik wilde mijn video clips bekijken met winamp. Winamp speler is ook te zien op de TV, Maar de clip niet. Okk niet met windows mediaspeler, realone player enz.enz.( Zelfs het geluids balkje zie ik lopen maar geen clip in de spelers zelf. Terwijl de PC op de TV gewoon werkt,.....Wat is er aan de hand.? Graag hoop ik van U een antwoord. Ik heb Windows XP Professional....
Groeten uit Zweden
 
Kan het wezen dat je de tv niet als primaire output hebt opgegeven?

Ik weet niet wat voor kaart je hebt, maar met een Geforce kaart zou 't niet zo moeilijk moeten wezen.
 
ik herken dit wel.....vaak toch een probleem met je videokrt...... soms kun je dit oplossen door de pc eens opnieuw op te starten in de huidige modus......werkte bij mij in ieder geval.
anders moet je gewoon een beeldscherm behouden en deze op de tv projecteren. dit werkt altijd!!!!!!!!!
 
Het probleem is opgelost. Het had te maken met de instellingen van OVERLAY - control. Die stond op "disable" en is naar "secondary display" veranderd. Nog bedankt voor jullie hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan