• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Windows Update

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danny de Man
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
[nogmaals offtopic :rolleyes: ]

Zodiac, als je een plaatje via imageshack plaatst, en je plakt de 1e balk op de imageshack site, dan staat daar al en [/img ] voor en achter. Deze regel kan je direct hier in je postje plakken, zonder tussenkomst van de [img] of [url] knop in je postje.
Probeer maar eens :)

[en weer ontopic ;) ]

Windows updaten moet idd gebeuren via Internet Explorer ziodiac :( gaat niet via firefox... is jammer maar dat gaat dus niet, net als bv een aantal sites mbt financile instellingen ed...

dus even via de internet explorer --> Extra --> Windows update

succes :)

Ik denk dat je eigenlijk alleen kunt kiezen tussen MS en Linux.

Voor MS moet je een fanatieke alleen-maar-gebruiker zijn en voor Linux "zelf-techneut".

Mijn Linux-kennissen zijn als ik ze persoonlijk ontmoet (in hun kroeg-uren) fonkel-ogig en pluim-staartig (bright-eyed & bushy tailed) maar op Net zijn ze nooit meer online en e-mails mislukken meestal. NIET dat ze dom zouden zijn of zo, integendeel maar het "bouwen" aan hun systemen duurt langer dan de gemiddelde Mens.

Voor mij als fanatiek GEBRUIKER, is Microsoft gewoon de beste DUS ook IE, maar niet No.6; bekijk het.

Mocht er na WindowsXP ng iets echt nieuws komen dan zal ik dat zeker gretig uitproberen maar mooi dat ik voorlopig W98SE voor eigen gebruik aanhoud.

En al die dingen zoals vos en tomboy/hollewaai/wilde-griet (ik probeer "mozilla" uit verondersteld Spaans te vertalen) krijgen een hoog percentage van de internet-pagina's niet eens open. Daar verdoe ik toch mooi mijn tijd niet mee.

Ik denk dat NUTTIGE Windows-updates met XP vanzelf binnenkomen als je bij een bestaand XP de XP-CD opnieuw insteekt en kiest voor installeren, optie/aanbod "upgrade" en NIET VERBIEDEN om tijdens installatie Nieuwe(re) Bestanden op te halen via (aan-gelaten) Internet-verbinding.

Tenminste, die indruk krijg ik steeds her-bevestigd als ik wazige problemen moet helpen oplossen op de computer van mijn vrouw waarvan (natuurlijk volkomen ten onrechte en mysterieus) de "gewone"Windows Update site de XP-pro-versie steeds weer als "illegaal" meent te moeten weigeren.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan