• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Woord Game

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nano

Gast
Dit "spel" zag ik ergens op een ander forum en is wel aardig als je even niks te doen hebt
Het is te simpel voor woorden, maar wel geinig.. even kijken of het hier ook werkt!

Ik begin met 1 woord (bv. FIETS) en dan moet iemand anders een woord verzinnen dat daar mee te maken heeft (bv. BAND). De volgende moet daar dan weer een associatie mee vinden (bv. VIDEO). De volgende daar weer mee (bv. MTV) --> (bv. STER) --> (bv. ASTROLOOG) enz, enz, ...

De replies mogen dus maar 1 woord bevatten!!

Laat ik maar gelijk van start gaan

=======================

papier
 
Container :lol:
 
:D planten
 
ps: NaNo, mag je 2x antw (paar mensen ertss ed) of is het de bedoeling dat er telkens iemand anders antw tot iedereen aan de beurt is geweest en er dan weer iemand met een nieuw woordje begint waar je weer een keer op an reageren tot iedereen geweest is, ofzo? :)

ik antwoord al maar vast op de "kikker" :lol:

prins :lol:
 
ps: NaNo, mag je 2x antw (paar mensen ertss ed) of is het de bedoeling dat er telkens iemand anders antw tot iedereen aan de beurt is geweest en er dan weer iemand met een nieuw woordje begint waar je weer een keer op an reageren tot iedereen geweest is, ofzo? :)

Ja tuurlijk mag dat wel :D

==================

kater
 
Korrel? snap het niet helemaal en volgens mij zijn er al diverse spelregels :lol:
 
snap het niet helemaal en volgens mij zijn er al diverse spelregels
mss een totaal nieuwe, NCF-verbastering van het spelletje, gaat nog zijn eigen leven leiden :lol: :lol: ;)



graan :)
 
ja want is het nu korrel-graan of graan-korrel
 
't is puure vrije woord accicoatie (word veel gebruikt in de psysioloie, voor persoonlijkheids analyse enz..)

================

boer
 
hahahaha :D ik dcht al zoiets :D
hehehe .. en binnenkort komt NaNo hier af met een freudiaande persoonlijkheidsbeschrijving van iedereen :ph34r: :lol: ;)


euh boer ...
denknach.gif


---> .... boerderij :)
 
ghehehe. LOL. eens kijken wie er hier psychisch een potentiele serie moordenaar is :ph34r:

============

grasveld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan