• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Woord Game

Status
Niet open voor verdere reacties.
:p :p een goei pak belgische frieten met mayonnaise :lol: :rolleyes:

frietkraam ... --> ... Belgie ;)


Ben precies in Nederl nog geen frietkraam tggekomen bij mn weten.. hbn ze dat bij jullie eigenlijk niet ofzo? :huh:
 
de belgen zeggen altijd dat de nederlanders kartonnen frieten hadden ik heb het is uitgetest en het waren betonnen frieten!!

belgie--->>>>rode duivels
 
Natuuuuuurlijk hebben wij ook frietkramen, maar meestal op markten, kermissen enzo. Denk door de Nederlandse wetgeving dat het moeilijker is om zomaar overal zo'n kraam neer te zetten. Regels op gebied van milieu, hygiene, stank, sta-vergunning, ....... Mss weet Frankw dit wel, onze ambtenaar :lol:
Wij halen onze friet in de snackbar :)

Heb ene keer in Belgie bij zo'n frietkot vlaamse frieten gegeten, waren zulke grote stukken en leek net of je rauwe aardappelen stond te eten :(


rode duivels ---> oranje :rolleyes:
 
oranje-------.> sinaasappel
 
ja, moet toegeven, het hangt er wel een beteke vanaf waar je ze gata halen, van de 4 frietkramen hier in het dorp haaft er toch ook maar 1 mn voorkeur en een tweede voor als het eerste dicht is,maar als die beide dicht zijn, dan liever geen :lol:

Regels op gebied van milieu, hygiene, stank, sta-vergunning, .......
:eek: ik weet niet waar hij die frieten dan bent gaan halen .. alhoewel, int stad is er ook zo'n frietkraam "de vettige swa" als je die naam hoort, weete ook "genoeg" :lol:

Wat heb ik nu testraks ook weer gelezen van ambtenaren? :lol: :lol: zou ik het zeggen? :rolleyes: ;)


oranje ... ---> ... Nederland dh :lol:

-------------------

frank was me voor hahaha


appelsienen .... ---> .... Spanje :-D
 
Ja de regelgeving op dat gebied wordt steeds strenger zeker voor het bakken en braden en gebruik van gasflessen wordt het bijna onmogelijk om een frietkraam te beginnen, begin je een friettent (restaurant) heb je weer andere regelgeving mbt hygiene, brandvoorschriften, gebruiksvergunningen, bestemmingsplannen, e.d.
 
Dat was in Brussel, na een bezoek aan de autosalon aldaar

Spanje ---> Frankrijk :p


Tja, ons nederland hangt aan elkaar van alle regeltjes :ph34r:
 
moulin rouge -> christina aguilera :blink:
 
afbeelding-----> plaatje

* let op we zitten bijna bij de 1000 dan denk ik dat het wel leuk is geweest en gaan we maar eens verder met de andere games :)
 
het zijn evenveel nu postjes als zodiac haar postjes 997 :lol:

plaatje ... --> ... platenspeler :lol:
 
Originally posted by *Kingpin*@27-08-2004, 19:37:14
het zijn evenveel nu postjes als zodiac haar postjes 997 :lol
Da's dus dubbel aftellen, voor Zodiac en voor dit topic

hoe kom ik nou weer vanaf platenspeler op iets van 1000 of feest o.i.d.......

platenspeler ---> back to the 70's and 80's :lol:


Wie o wie plaatst de 1000e ???? B)
 
Het 1000ste postje in dit topic is voor ZODIAC

Denk dat ze het niet eens gemerkt heeft :rolleyes: :lol: ;)
 
we zijn er overheen...........

als niemand bezwaar heef tga ik hem eens op slot gooien, dan kunne we weer eens met iets nieuws begnen of een oud draadje oppakken. :)

zodiac is aan de 1000 geraakt. :) heel goed,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan