• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Woord Game

Status
Niet open voor verdere reacties.
relaxt--------------> vakantie :lol:
 
vakantie------->>zomer


------------------------------------
offtopic

kan iemand mij die wandelende diskette trug geven hij is trug losgebroken :eek:

offtopic
 
zomer ---> regen :blink:


[offtopic] Anja klik hier voor je diskette en daarna links op "computers"[/offtopic] :)
 
kout --> Shaken

damnz man.. al bijna 1000 postjes in dit draadje alleen al :blink: zijn er wel al een hoop :D
 
shaken?------------> ijsbaan?
 
ik snap het niet meer?? :wacko: koud-->>shaken--->>>ijsbaan??

:blink: :blink: :blink: eu ja ijsbaan----->>>schaatsen dan maar zeker?? :blink:
 
lol scheve schaats :lol:

scheve schaats-->>scheiden (allemaal sch's )
 
:D trouwen---->>>teteteteeeeeeeeee teteteteeeeeeee teteteteeeteteteeeteeteteeeee (je weet wel welk lieke dit is zeker ;) ) eu trouwen------>>>kerk
 
dat van den "honeymoonquiz" van vroeger op tv zeker? :lol: ik vond dat altijd zo'n raar nederlands woord dat was iets met "boterbriefjes" of zoiets (gebruiken wij hier denkk ni) , eigenlijk nooit geweten wat dat nu wukt zeggen, maar wel altijd dat woord onthouden ,vroeger klonk dat smakelijk dien naam, maar wat de betekens was/is...? ...


kerk ... ---> ... toren

:)
 
Originally posted by Rainaldo@26-08-2004, 01:08:26
maar wat de betekens was/is...? ...
U vraagt, wij antwoorden :lol: klikkerdeklik ;)

hahahahaha :lol:
"Een service van huis Rainaldo" :lol: :D thx ^_^

In dat licht bezien, is een boterbriefje een teken dat men iets mag doen wat men zonder niet mag doen.
... :huh: :lol:

wel interessant, die etymologie erachter bij sommige woorden :rolleyes:

----------------------------------------

klokken ... ---> ... Rome :lol:
 
:lol: Italie-----------> pizzaaaaaaaaaaaa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan