• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Opgelost] Zoek drivers moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

kieken10

Vaak hier
Lid geworden
21 nov 2008
Berichten
872
Waarderingsscore
1
Ik zoek de juiste drivers voor mijn moederbord Asrock Z68Pro3Gen3
ik zie er zo veel staan en weet echt niet welke ik moet nemen voor win10
graag hulp aub
 
wat bedoel je nu ...de Realtek high definition audio driver ver:7560 staat er toch vermeld !
krijg jij deze niet gedownload ... de 3 download links Global ,Europe en China werken probleemloos
59c7c9e307373-Ashampoo_Snap_2017.09.24_17h05m35s_004_.png
 
wat bedoel je nu ...de Realtek high definition audio driver ver:7560 staat er toch vermeld !
krijg jij deze niet gedownload ... de 3 download links Global ,Europe en China werken probleemloos
59c7c9e307373-Ashampoo_Snap_2017.09.24_17h05m35s_004_.png
Idd heb hem gedownload maar hij wil hem niet installeren blijft maar proberen
en het gaat niks vooruit
de goeie waarschijnlijk niet
 
je heb de Windows 10 dit wil zeggen dat je wellicht de setup dient te starten met een rechts klik uitvoeren als "administrator "
 
je heb de Windows 10 dit wil zeggen dat je wellicht de setup dient te starten met een rechts klik uitvoeren als "administrator "
zo gedaan en het lukt niet
 
Realtek

Die van Asrock zijn sterk achterhaald en na de Creators update willen de meeste niet meer werken, zou ook de auto driver update van Microsoft uitzetten en de drivers ophalen bij de fabrikant van de hardware onderdelen.

Begin met de Intel driver updater.
Intel® Driver and Support Assistant
Of haal de chipsetdriver op, installeren en na een reboot die van Realtek en anderen.
Downloads for Chipsets
 
Geeft hij iets aan?
Andere browser geprobeerd?
Wat gebeurd er precies?
 
Al gekeken of jou firewall dit niet tegenhoud?
 
Maar je gaat terug naar Windows 7?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan