• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

opkuis laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

greta001

Gevestigd lid
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
477
Waarderingsscore
0
Beste,
Ik heb nog een vrij nieuwe laptop van HP, maar wanneer ik naar de apps en programma's kijk, lijkt het me dat er toch veel overbodige dingen opstaan. Kunnen jullie me wat helpen om dit op te kuisen?
Alvast hartelijk dank!!
Greta
 
Hallo,

Mogelijk staat er veel bloatware op.
Als je daar van af wilt komen, kun je een schone installatie doen van Windows.
Maar via deze link kun je al enkele overbodige Hp programma`s verwijderen.

Daarna kun je programma`s/apps die je niet gebruikt, in Windows 10 verwijderen.
Niet alle programma`s laten zich in Windows verwijderen, maar daar kun je bijvoorbeeld Ccleaner voor gebruiken, die heeft een programma verwijder optie en daar lukt het wel.
Je zou hier eens een screenshot kunnen plaatsen van alle programma`s, dan kunnen wij wel zeggen wat er weg kan.
 
Dat kan maar als je systeem nog vrij nieuw is ie het mischien makkelijker om de overbodige apps gewoon te uninstallen
 
Maak niet echt uit of er overbodige programma's op staan, belangrijker is wat er zoal mee opgestart wordt, dat uitdunnen tot alleen de belangrijke items zoals die voor drivers en anti virus.

Kan via taakbeheer, opstarten of Ccleaner of Autoruns bij logon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan