• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opname instellingen Audacity

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin538

Gevestigd lid
Lid geworden
30 apr 2011
Berichten
393
Waarderingsscore
2
Hallo Allen,

ik ben een poosje geleden begonnen met Audacity,

nu zit ik met het volgende,

zodra er een langdurige stilte is stopt hij met de opname hij pakt hem wel weer op zodra er gesproken wordt,

nu vroeg ik mij af hoe kan ik de stoptijden verlengen en niet dat als er bijv 10 sec stilte is dat deze opname gepauzeerd wordt. uiteraard moet hij de opname wel automatisch stoppen.

wie o wie kan mijn hier bij helpen?

Met vriendelijke groet,
Erwin538
 
Mogelijk is geluidsgeactiveerd opnemen ingesteld. Dit moet dan op uit.

Geluidsgeactiveerd opnemen.jpg
 
Heb ook even instellingen nagekeken op een laptop waar na dat een audio is afgelopen de opname nog ongvr 5 a 10 seconden er achter aanplakt, heb deze instellingen ook overgenomen hielp helaas niks, zou het wel prettig dat de opname bij audio nog 10 seconden doorloopt, wie o wie helpt me verder.
 
je vermeld nergens iets over de geluidsbron welke je wilt opnemen ...
indien je bijvoorbeeld een chat wenst op te nemen of een of ander geluid dat via je pc hoorbaar is dan dien je de instelling Windows direct sound te gebruiken … en het opnemen zal van start gaan van het moment je deze aanzet ...zelfs indien er een stilte is gaat het opnemen verder .. tot je deze vanzelf stop zet .
 
Omdat ik nog wel is een weekend wegga, en daardoor niet altijd in de kerk kan komen, en ik wel graag een dienst wil volgen neem ik nog wel is een Live audiostream op van De VEZ in zwolle, wellicht klinkt het bekend, ik heb de audio uiteraard wel goed het komt ook gewoon bij het programma binnen, maar om te voorkomen dat hij tijdens stiltes uitvalt wil ik graag de stoptijden verlengen op het einde.

je vermeld nergens iets over de geluidsbron welke je wilt opnemen ...
indien je bijvoorbeeld een chat wenst op te nemen of een of ander geluid dat via je pc hoorbaar is dan dien je de instelling Windows direct sound te gebruiken … en het opnemen zal van start gaan van het moment je deze aanzet ...zelfs indien er een stilte is gaat het opnemen verder .. tot je deze vanzelf stop zet .
 
als jij weet wanneer de dienst begint en wanneer deze eindigt dan kun je deze tijds duur toch ingeven ...

via de tap afspelen > opnemen kun je vervolgens naar de timer opname functie gaan ..als geluidsbron dien je zoals ik eerder al vermelde de Windows DirectSound te gebruiken .

Ashampoo_Snap_zaterdag 20 juli 2019_16h20m20s_004_.png
 
En werkt Magix op dezelf manier, of is dat een totaal ander programma? Stopt deze ook automatisch bij langdurige stiltes?
 
Magix ken ik niet ..daar ging ook je vraag niet over ..
 
Magix ken ik niet ..daar ging ook je vraag niet over ..
Nee klopt, maar zat ff te denken en d8 laat ik gwn ma is vragen, zodat ik beide programma's kan vergelijken, maar in elk geval Bedankt, heb me antwoord al duidelijk wat betreft magix, dit programma blijkt voor mij geen Optie en zal me verder gaan verdiepen met audacity ga vanavond nog wat testen uitvoeren, programmr heb ik verder al beetje doorgespit en is me wel beetje duidelijk.
 
zodra er een langdurige stilte is stopt hij met de opname hij pakt hem wel weer op zodra er gesproken wordt,
Wel raar wanneer de functie 'geluidsgeactiveerd opnemen' uit staat :confused:
Er onder zit de functie 'Geluidsactivatie volume'. Wat gebeurt er wanneer je die zo laag mogelijk zet ? Dus naar links (-60 dB), dan zou het opnemen langer door moeten gaan wanneer die functie Geluidsgeactiveerd opnemen toch zou werken.
 
Ik heb dat laatst nog gecheckt leek toen niks te helpen, maar ga de boel even opnieuw nakijken, opnames komen er wel gewoon volledig op dat is gelukkig geen probleem. Maar ga sws nog even weer checken met geluidsactivatie volume -60, kom er op dit moment niet aan toe ga er spoedig mee testen laat het weten of het helpt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan