Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het in elk geval niet de CPU, dat scheelt weer gelukkig.kreeg ik dit maar verder kom ik niet.
Ik kan niet in windows en downloaden .Om de tijd goed te krijgen, zou je, al dan niet tijdelijk, even NetTime kunnen installeren. Bij mij heeft het jarenlang gewerkt terwijl mijn BIOS-batterij leeg was. Ik weet niet of het ook werkt met Windows 11, maar Windows 10 staat wel vermeld.
Nog gekeken zoals beschreven in bericht 5?Ik kan niet in windows en downloaden .
Krijg alleen dit beeld als ik scherm in poort van grafische kaart steek
Als ik niets inplug van beeldscherm in pc dan bij opstarten ook nog 5 piepenNog gekeken zoals beschreven in bericht 5?
27 mei zet tie om in 9 meiIk heb al in geen tijden de dag / datum proberen te veranderen in het bios, maar ik heb het bange vermoeden dat dat niet aan de orde kán zijn. De dag valt namelijk in mijn bios niet te kiezen, alleen de datum en de machine haalt vervolgens uit de interne database de dag op. Het feit dat jouw machine het als een donderdag ziet? In mijn bios technisch onmogelijk om daar te omen, alleen de de datum.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.