Volgende is ook nog te proberen:
* trek de stekkers van de CD/DVD drive er af, m.a.w. zo weinig mogelijk hardware aangesloten.
* Ik kreeg geen antwoord op vragen rond het verzetten van de bootvolgorde in het BIOS (tab Boot), en de CD/DVD drive staat zover ik weet nog steeds boven de HDD, de CD/DVD drive zou iets kunnen blokkeren.
De volgorde waarin het BIOS naar opstartbare apparaten zoekt is nu:
USB, CD/DVD, HDD.
* Ook geen antwoord op het vinden van wat in #116 en #118, staat. Ik weet nog niet eens of dat scherm bestaat.
* Zorg dat er verder niets op USB aangesloten zit, behalve keyboard.
*Heb je een oude PC die je niet meer gebruikt experimenteer dan met het verwisselen van de HDD, om er achter te komen wie nou in de fout gaat, BIOS of schijf.
*Ik meen te zien dat je een aantal keren in dat blauwe herstelschijf voor Opstartherstel hebt gekozen. Er zijn gevallen bekend dat het 5x geprobeerd is en dat de PC daarna werkte, maar of dat klopt... Kan misschien ook opwarming zijn geweest.
Wat voor mij vooraan in gedachte blijft is dat toen het probleem begon bleek dat de BIOS batterij helemaal leeg was. Aangezien de schijf nog nergens laat zien dat het defect is, kom ik terug op het BIOS en een instelling daarvan.
Komt ook ineens de vraag op: je weet toch zeker dat er maar één schijf in zit ?