• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opstarten pc met mappen E schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

autron

Gevestigd lid
Lid geworden
3 aug 2016
Berichten
378
Waarderingsscore
2
Ik heb een andere pc gekocht. De externe schijf is de E schijf en de pc laat met opstarten de mappen van de E schijf zien en niet het bureaublad.
Kan iemand dit wijzigen zodat ik niet meer de mappen krijg te zien met opstarten?
 
Hallo Autron - mijn advies: Windows schoon opnieuw installeren - zodat het volledig jouw Windows wordt.

Welke Windows versie draait in die PC van jou?
 
Als je de externe schijf loskoppelt en dan de pc aanzet welke mappen krijg je dan te zien op het bureaublad?
 
Windows is opnieuw schoon geïnstalleerd, het is omdat de externe schijf is aangesloten.
 
Heb je de problemen na de herinstallatie nog?
 
Nee, het werkt verder prima.
 
Mooi, weer een probleem uit de wereld!
 
Hoe verdwijnen de mappen bij de start?
 
Topic eerst maar weer even op vraag gezet want, er is kennelijk een vraag over gebleven. Geen probleem. Maar eens kijken of we die ook op kunnen lossen.

Bedoel je echt mappen tijdens het opstarten van de computer of bedoel je tegels in het startmenu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan