• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

opstarten zonder naam producent

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 120963
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 120963

Gast
Het opstarten van mijn pc duurt lang door een naam van een producent /hp,intel etc/ lang te tonen..hoe kan ik dit uitschakelen? ik heb wat gelezen over GUI.
 
Not, erachter wordt de boel geïnitialiseerd en dat splash screen kun je meestal uitzetten in de bios/efi, bij HP vaak niet.
Dus maakt geen ... uit of je dat beeld ziet of niet qua tijd, zit er een SSD in?
 
zie mijn 2 screenshots - ik heb deze aangevinkt- zonder gebruikersinterface starten - dan verschijnt deze melding over bitlocker die ik bij microsoft kan ontvangen . maar zou dit helpen? ik heb dit niet gedaan want ik was niet zeker...jullie advies is? ps- mijn screenshots zijn , zie ik nu, png .waarom kan ik deze hier niet verzenden??aub het systeem aanpassen ...
 
Kan alleen via een hosting foto site, b.v. bovenstaande.
 
Waarom mag dit niet direct invoeren zoals bij andere forums!? ik heb png veranderd naar een van die bestanden die de melding toont...ook niet gelukt!! .slechte software...en je advies over mijn wens ?
 
Waarom zei jij dit niet eerder?
 
ik merk kan ik zelf mijn account niet kan verwijderen, waarom niet? ik heb mijn account toch zelf aangemaakt. wil je- administrator -mijn account weggooien met al mijn posts en mij hier daarover informeren aub
 
Hoi @slawomir Wat jammer dat je ons wilt gaan verlaten. Je kan inderdaad niet zelf je account verwijderen. Daarvoor kan je hier een verzoek indienen: Verwijdering van je NCF account

Je account zal dan worden verwijderd en je berichten geanonimiseerd.
 
Daarop geklikt en nu?
 
Waarom moet dit op deze lastige, moeilijke manier? eerst kon ik geen screenshots toevoegen en nu dit! graag dit - account verwijderen - gemakkelijk maken, ook voor andere users!
 
Screenshots zijn makkelijk toe te voegen, al je weet hoe dat moet.
Door dat er op de server minder ruimte is als voorheen, is er voor gekozen om afbeelding niet meer te uploaden.

Een screenshot kun je met imgdumper hier makkelijk plaatsen.
Je maakt eerst een screenshot, dan open je Paint en druk je op ctrl v, dan op bestand op slaan als.
Dan ga je naar imgdumper en upload je het bestand, kopier dan de eerste link en plak die hier op het forum.
60098d9c5bf3d-Naamloos.jpg
 
Waarom moet dit op deze lastige, moeilijke manier? eerst kon ik geen screenshots toevoegen en nu dit! graag dit - account verwijderen - gemakkelijk maken, ook voor andere users!
Ik zie niet waarom dit moeilijk is, want het staat al jaren in de forum regels, hoe het opzeggen in zijn werk gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan