• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

opstarten zonder pincode

Status
Niet open voor verdere reacties.

newzer

Nieuw lid
Lid geworden
6 okt 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik moet opstarten met een Pincode, ik wil daarvan af. Ik heb reeds de procedure gevolgd die op Google staat maar het lukt nog niet. Wat nu?
 
gebruik je het lokaal account of eerder het Microsoft account ..
als jij gewoon het Lokaal account gebruikt en je wilt van je pincode af dan dien jij het Wachtwoord te verwijderen van je Lokaal account … bij het verwijderen kies je er dus voor om een nieuw wachtwoord in te stellen voor je lokaal account maar je laat dus het schermpje leeg ( je geeft dus géén wachtwoord in ).. ook in het bevestigingsschermpje vul jij niets in ...maar bevestig je wel deze instelling ..
*doordat er nu géén wachtwoord ingesteld is op je Lokaal account zal ook je pincode verwijderd zijn ..

***gebruik je nu het Microsoft account dan dien je het wachtwoord te wijzigen … er word je nadien gevraagd om dan een bevestiging te doen dat het jij zelf bent die dit wachtwoord wilt wijzigen ..
is het wachtwoord éénmaal gewijzigd dan zal er ook gevraagd worden om je pincode weer in te stellen > sla je dit hier dan over dan is ook je vorige pincode verwijderd ..**het gaat iets meer werk kosten bij het gebruik van een Microsoft account maar het komt er hetzelfde op neer .. géén wachtwoord >géén pincode ...wachtwoord wijziging >géén pincode actief

in uw geval nu dien jij eerst nu je aan te melden met je pincode begrijp ik dus …
lukt dit u dan ook dan kan je via de boven staande opties je pincode verwijderen ..
*lukt het aanmelden met je pincode echter niet dan kun je het via deze manier wellicht doen ..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor de duidelijkheid de titel van dit topic aangepast.
 
Zie ook hier: opstarten

@newzer Het is wel zo netjes om te melden dat jij je vraag ook op een ander computerforum hebt gesteld. Dat kan onnodig werk voor de helpers voorkomen.
Daarnaast valt het op dat je op beide computerforums niet reageert nadat je een mogelijke oplossing voor je probleem hebt gekregen. Dat is niet zo leuk voor de helpers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan