• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opzetten virtuele tour tegen betaling

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Wie kan mij meehelpen in skype en teamviewer voor een projekt van ongeveer twee dagen werk? Beloning is 400 €
Whatsapp+1 809 399 5766
Het gaat over het opzetten van een virtuele tour in skype, teamviewer, zoom en blueprint
 
Ik heb nog niemand gevonden
 
ik heb wel eens opgevangen dat "student aan huis" helemaal geen studenten zijn, niet altijd echt deskundig, en zéér commercieel ingesteld is.
 
frits45 woont niet in Nederland, maar in de Dominicaanse Republiek. Zouden ze daar ook het fenomeen 'Student aan huis' hebben?
Nou ja, hulp op afstand via 'Student aan huis' zou moeten kunnen.
 
@frits45 Misschien zit ik er helemaal naast. Dan mag je mijn reactie verder ongelezen laten...

Ik kreeg de indruk dat jij een verkoopvideo wil maken met als doel de verkoop van een huisje? Ik heb zojuist je Facebookpagina bekeken. Daar staat sinds 11 september een video op waarmee je een huisje te koop aanbiedt voor $ 75.000.

Ik vermoed dat jij die video zelf gemaakt hebt. Het resultaat is -zacht uitgedrukt- niet erg gelikt / gelukt.
Je beweegt je camera veel te snel heen en weer. Bovendien is de muziek die je erbij gezet hebt, te druk. Ook is de video niet steeds even scherp. Ik vermoed dat je een niet zo dure smartphone hebt gebruikt, met een matige camera.

Als het werkelijk je doel is om een betere verkoopvideo te maken, dan lukt dat niet met hulp van dit forum. Dan moet je een goede lokale fotograaf in de arm nemen. Misschien kost dat meer dan € 400,-, maar dan maak je ook wel veel meer kans op een vlotte verkoop van het huisje.
 
@frits45 Misschien zit ik er helemaal naast. Dan mag je mijn reactie verder ongelezen laten...

Ik kreeg de indruk dat jij een verkoopvideo wil maken met als doel de verkoop van een huisje? Ik heb zojuist je Facebookpagina bekeken. Daar staat sinds 11 september een video op waarmee je een huisje te koop aanbiedt voor $ 75.000.

Ik vermoed dat jij die video zelf gemaakt hebt. Het resultaat is -zacht uitgedrukt- niet erg gelikt / gelukt.
Je beweegt je camera veel te snel heen en weer. Bovendien is de muziek die je erbij gezet hebt, te druk. Ook is de video niet steeds even scherp. Ik vermoed dat je een niet zo dure smartphone hebt gebruikt, met een matige camera.

Als het werkelijk je doel is om een betere verkoopvideo te maken, dan lukt dat niet met hulp van dit forum. Dan moet je een goede lokale fotograaf in de arm nemen. Misschien kost dat meer dan € 400,-, maar dan maak je ook wel veel meer kans op een vlotte verkoop van het huisje.
Een vriend heeft die video gemaakt
 
Ook kan ik tegen betaling hulp gebruiken bij computerproblemen voor mijn zaakje.
 
Die vriend bedoelt het vast goed, maar met zo'n video zul je het huisje niet snel verkopen.
Op die video krijg je niet of nauwelijks de omgeving te zien. De camera zwenkt zo snel heen en weer dat het onmogelijk is om een goede indruk te krijgen van hoe het huisje er van binnen uitziet. Wat is de indeling? Hoe groot zijn de verschillende kamers? Enz.
In hedendaagse verkoopvideo's wordt ook vaak gebruik gemaakt van een drone, waardoor je de omgeving te zien krijgt. Nu weet je niet waar het huisje exact ligt. Aan het strand? In een vakantiepark? In een rijke wijk of een armoedige wijk?

Hulp voor je 'zaakje' kun je het beste bij je huisarts krijgen... ;)
Maar ik neem aan dat je met 'zaakje' een klein eigen bedrijf bedoelt. Die hulp zou eventueel wel op afstand geleverd kunnen worden, maar ik zou daar toch een beetje huiverig voor zijn. Je kent de persoon die jou op afstand gaat helpen dan niet face to face. De kans bestaat dat iemand rare dingen uithaalt met jouw administratie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan