• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opzoek naar een studie/game laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastianlaptop

Nieuw lid
Lid geworden
5 sep 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo mensen!

In laptops heb ik niet zoveel verstand, daarom wil ik jullie hulp gebruiken.
Sinds ik aan mijn studie ben begonnen ben ik opzoek naar een laptop voor mijzelf, alleen wil ik hem voor meer gebruiken dan alleen Word en internet.

Ik wil er maximaal 900 euro aan besteden al vind ik dat al wel een hoog bedrag.

Ik wil bijvoorbeeld ook zwaardere programma's gaan runnen zoals: Adobe premiere pro CC, -Photoshop, Fruity loops. (niet voor mijn opleiding maar voor de fun)
Ook wil ik er enkele spellen op gaan spelen. Minimaal Fortnite en Counterstrike Global Offensive.

Bij het runnen van deze programma's/games vind ik het belangrijk dat ze niet vast lopen (ofcourse) en dat ik er zonder enige moeite smooth mee kan werken zonder te hoeven wachten.

Mijn laptop ben ik van plan mee te nemen naar mijn school. Hierdoor heb ik wel een laptop nodig met een duurzame accu. Ik heb in de Mediamarkt rondgekeken en een scherm van 5'6 grootte lijkt mij goed.

Bij laptops geef ik een voorkeur aan Asus. Ik heb op internet de Asus S S510UN-BQ121T gevonden bij Mediamarkt voor 899,- euro. Dit leek mij een goede keuze omdat die een Intel core i7 heeft en een SSD heeft. Alleen een vriend van mij vertelde dat ik beter geen laptop bij Mediamarkt kon kopen.

Ik wil hulp omdat ik niet weet of dit een goede laptop is voor deze prijsklasse en ik weten wil of jullie misschien nog betere opties voor mij hebben omdat ik er niet veel verstand van heb (ivm wat ik ermee wil doen en wat ik ervoor nodig heb.)

Graag hoor ik jullie feedback en reacties op mijn vraag!

Mvg,
Bastian
 
Bij laptops geef ik een voorkeur aan Asus. Ik heb op internet de Asus S S510UN-BQ121T gevonden bij Mediamarkt voor 899,- euro. Dit leek mij een goede keuze omdat die een Intel core i7 heeft en een SSD heeft. Alleen een vriend van mij vertelde dat ik beter geen laptop bij Mediamarkt kon kopen.
Ach, garantie krijg je toch, wat is de reden dan?
En het is een goede keuze ondanks dat je er niet veel van weet.
https://tweakers.net/pricewatch/1234211/asus-vivobook-s15-s510un-bq121t.html
Wordt alleen daar aangeboden......
 
Toshiba heeft ook erg goede producten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan