• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies ORF-bestandsindeling wordt niet ondersteund

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koos_

Nieuw lid
Lid geworden
2 aug 2018
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Is er al iets bekend van dit probleem? Ik heb zojuist geconstateerd dat ik er in 2 mappen ook last van heb. En XNView helpt daar niet bij. Er mist informatie; zie bijlage.Naamloos-2.jpg
 
@Koos_ die van jou zijn ORF bestanden, een bestandsformaat van Olympus .
 
Natuurlijk. Maar wat wil je daarmee zeggen?
Overigens: de meeste van deze bestanden (maar vreemd genoeg niet allemaal) zijn 0kB groot, dus gewoon leeg. Gelukkig geen foto's waar ik aan gehecht ben. Maar ik zou toch willen weten wat er aan de hand is. Want misschien heb ik het morgen weer...
 
Overigens: de meeste van deze bestanden (maar vreemd genoeg niet allemaal) zijn 0kB groot, dus gewoon leeg.

Die zijn dan om één of andere reden corrupt geraakt . Schijf eens controleren op fouten zou geen slecht idee zijn .
 
Schijfcontrole vindt geen fouten.
 
Op welke manier zet jij je foto's over van je fototoestel naar je PC ?
 
Via de cardreader van de pc
 
Ik weet niet of je een USB datakabeltje hebt om rechtstreeks vanop je fototoestel naar de PC over te zetten om eens te controleren of dat probleem zich ook voordoet .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan