• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Oude computerfora

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Ik heb al sinds 1996 een internetaansluiting en ook toen waren er al sites die specifiek gericht waren op hulp aan computergebruikers.
Er was één forum waar, als ik het me goed herinner, ook ons aller Abraham al actief was. De naam ben ik even kwijt, maar wat ik nog weet is dat er één vrouwelijk lid was en dat er ook een gebruiker steeds voor enige tijd een ban kreeg, vanwege schending van de huisregels.
Leuke tijd.
 
Nee, nog ouder, geloof ik. De naam en ook de namen van een aantal leden liggen om een hoekje in mijn brein... Maar da's natuurlijk een wat ouder brein èn het is al ruim 20 jaar geleden.
Het had een wat lichte, beige vormgeving, volgens mij.
 
Zegt me niks, ik ben zelf in 2006 op ComputerIdeeForum begonnen en vond op gegeven het NCF.
Dat was toen een forum waar je u tegen kon zeggen.
Dus meteen lid geworden.
In 2009 werd ik uitgenodigd op het ComputerTotaalForum. in 2011 werd ik lid op HijackThis.nl en nog weer later ook op PCWebPlus.
Maar een beigekleurig forum zegt mij helemaal niks.
 
Hallo,

Eén van de eerste hulp forums was "Hulp bij virussen" staat aan de rechter kant in het midden.

Hierzo:
 
:rolleyes:

Misschien was dat Computer-idee, ze hadden ook een tijdschrift
en een facman die voor jou alles uit legde als je een probleem had
 
Misschien ben ik in de war met een later forum. Zo gauw me te binnen schiet hoe het forum heette en wie de deelnemers waren laat ik het weten. Ik vond het toentertijd heel bijzonder dat er een vrouwelijke nerd met kennis van zaken deelnam.
 
Ik heb alle fora genoemd waar ik ben dan wel was.
Ik heb zelf sterk het idee dat je ComputerIdeeForum bedoeld.Dat is nu compleet ter ziele, er is een enorme hoeveelheid kennis vergaard in jaren, verloren gegaan en nu staat er enkel nog de frontpage van het vroegere forum.
 
Je bent lid op mijn forum, misschien heb je daar in het verleden een stijl gebruikt die aan de kleurvoorstelling van jou voldoet?
 
Wat mij betreft was het forum van Computer!Totaal (en het maandblad) voor mij aanvankelijk ideaal. Tot het blad alsmaar meer voor nerds leek te zijn; alleen de (door de redactie bedachte?) vragen waren nog wel eens nuttig. Het maandblad inmiddels opgezegd. Ook was er een lid op het forum - ik meen een DjdJ uit Eerbeek (mogelijk ook actief op senioren-web) die voor minder dan de benzinekosten van zijn Lancia mij twee maal aan huis geholpen heeft. Eenmaal omdat Windows niet opstartte (met Linux wel op zijn dvd) en éénmaal een draadje los (in de computer) A54 weet vast wel wie ik bedoel. Dat waren nog eens tijden.
 
maar herinnert A54 zich dit C!T forum lid nog?
 
@Papin2002 Welkom op dit forum!

Het heeft geen nut om op een topic van meer dan een jaar oud te reageren. Dit topic is niet meer actueel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan