• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Oude, nog prima draaiende PC te koop voor een zeer schappelijk prijsje

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Ik kocht pas geleden een nieuwe Laptop. Daardoor is mijn oude PC overbodig geworden. Inderdaad, een oude PC met Windows XP daarop nog geinstalleerd.
Natuurlijk loopt deze PC flink achter op de prestaties van de huidige generatie PC's of Laptops. Toch draait deze PC
nog heel soepel en redelijk snel en kan hij nog heel goed omgaan met allerlei nuttige programma's die er
nog op geinstalleerd staan voor b.v tekstverwerking, foto's/Video (bewerking), internetten, e-mailen en nog tal van andere zaken die nog heel nuttig kunnen zijn voor de volgende catogorieeen gebruikers zoals b.v

- Gebruikers, die geen hoge eisen stellen aan hun Computer
- Beginnende gebruikers
- (schoolgaande) kinderen

Windows XP krijgt geen veiligheids-Updates meer van Microsoft, daarom staat er op de PC wel een heel goed Anti-virus en Spiware programma, die de veiligheid op deze PC zal waarborgen.

Ik wil deze PC aanbieden voor het zeer schappelijk prijsje van 25,- en daarover valt nog te praten.

Interesse? Voor nog meer info kan je mij bellen of Mailen, 0495-537576

Cor Jansen
Weert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De PC is inmiddels verkocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan