• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Oude of nieuwe macbook AIR kopen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

bella

Nieuw lid
Lid geworden
4 nov 2018
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Goedemiddag,

Ik ben een student en ik heb een computer nodig voor mijn studie.
Ik wil graag een Macbook air en heb op de nieuwe MAc book gewacht.

Nou is de nieuw macbook air uit maar is hij wel een stuk duurder.
Ik denk erover om dan toch de oude Macbook air te kopen.

Is dit dom? Schiet maar, ik weet er niet veel van dus svp jullie advies

Alvast bedankt!

Bella
 
Vertel of een Macbook compatibel zal zijn met de software die jij nodig hebt voor jouw studie.
 
ik heb geen specifieke software nodig voor mijn studie,
 
alleen word, excel, powerpoint, internet
 
Vertel of een Macbook compatibel zal zijn met de software die jij nodig hebt voor jouw studie.
Ik heb geen specifieke software nodig, gebruik word, excel, powerpoint, internet...
 
Dan heb je on principe aan een refurbushed Air genoeg.
Mogelijk wel dat dan de accu vernieuwd dient te worden.

Kan je MS Office voor MAC OS eventueel via jouw school kopen?
 
alleen word, excel, powerpoint, internet
Dan voldoet een ouder of refurbished model (zoals Abraham al schreef) ook prima.
Hier draait een 5 jaar oude Air nog probleemloos en ik heb zelfs het idee dat deze niet merkbaar langzamer is dan in het begin.
 
Dan heb je on principe aan een refurbushed Air genoeg.
Mogelijk wel dat dan de accu vernieuwd dient te worden.

Kan je MS Office voor MAC OS eventueel via jouw school kopen?
ik bedoel meer. Zal ik de Macbook air die uitkomt in 2018 kopen of nog de oude macbook air