• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Oude versie website

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem269

Gevestigd lid
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
215
Waarderingsscore
8
Hallo,
ik kamp met het volgende. Als ik de website www.wilsum.de oproep, krijg ik een 'oude versie', zegt men. Bij mij staat op de eerste pagina een index die begint met 'log-in'. In de goede Duitse versie staat er 'anmelden'. In de onderwerpenlijst staat ook 'afbeeldingen' in het Duitse 'Bilder'. En zo nog een paar onderwerpen als 'nieuws'.
Toen we de cache hadden geleegd en de site weer opriepen, verscheen heel even het woord 'anmelden' dat binnen een seconde veranderde in log-in. Ook toen ik de site opriep in Internet Explorer in plaats van in Chrome, gebeurde dit heel even. 'k Snap er niets van en word er gek van. Iemand de gouden tip? Dan houd ik me aanbevolen.
 
Via mijn telefoon krijg ik rechtsboven login te zien, verder geen andere melding over een oude versie.
Zijn jou browsers up to date? Misschien wordt dat bedoelt met oude versie.
 
Ik ben net naar die site gegaan en daar heet het ook bij mij Log in
 
Ik doe even een gok...
In Wilsum (Duitsland) wonen erg veel Nederlanders. Het zou zomaar kunnen dat men bezig is om twee versies van deze website te maken: een voor Duitsers (die zien dan Anmelden en Bilder) en een voor Nederlanders (die zien dan Log in en Afbeeldingen).
Welke website jij te zien krijgt zou dan afhankelijk kunnen zijn van de taal van jouw besturingssysteem. Bekijk je de site met een computer waarvan de voertaal Nederlands is, dan krijg je de versie met Log in en Afbeeldingen. Bekijk je de website met een Duitse Windows, dan krijg je de site met Anmelden en Bilder.
Is dit mogelijk of praat ik onzin?
Wanneer ik op die website met de rechter muisknop op Nieuws klik en daarna op Element inspecteren, dan zie ik onder andere dit:

58f6007ae885b-Ned_als_taal.png


(Die rode onderstreping is van mij)

Als ik gelijk heb, dan is er dus geen sprake van een verouderde versie, maar van twee verschillende versies. Van een volledig naar het Nederlands vertaalde versie is (nog lang) geen sprake: als je op Afbeeldingen klikt, dan krijg je inderdaad een paar afbeeldingen te zien, maar er staat een Engelse tekst boven:
Wilsum in pictures

A picture is worth a thousand words. Here we go. Have fun with browsing through our albums!
 
Dank tot zo ver. Nog iets meer informatie. Er is geen sprake van twee websites. Ik woon zelf in Wilsum en mij is gevraagd om voor deze vrijwel slapende website wat teksten te gaan aanleveren. Toen ben ik me er eens in gaan verdiepen en trof het bovenstaande aan.
Inmiddels ben ik zo ver dat ik weet dat alle Duitsers de compleet Duitse versie zien. Ik heb pas uit Wilsum verhuisde vrienden die nu in Oostenrijk wonen gebeld en die zien ook de Duitse uitvoering maar hebben dan ook een Duitse computer.
Toch blijf ik het raadselachtig vinden dat als ik een Engelse, Italiaans, Spaanse of Russische website oproep, ik die in die taal zie.
Ik moet de bouwer van de website maar eens zien op te sporen, wellicht weet hij/zij hoe het zo gekomen is.
Tot zo ver voor nu,
Nogmaals dank voor het meedenken,
Willem
 
Het is heel goed mogelijk dat de gebruikte taal in Windows de doorslag geeft.
Want ik heb net Hotspotshield op Duistland ingesteld en toen weer naar die website gegaan.
En nog steeds is daar sprake van Log in.
 
Ik krijg op mijn laptop ook weer log in te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan