• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook 2003 probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
909
Waarderingsscore
4
Nu weet ik niet dat dit hier mag geplaatst worden , ik werk met email van Outlook 2003 het probleem is als ik mijn Email afsluit dan krijg ik dit te lezen kan niet afsluiten ? en als ik toch afsluit kan ik mijn email niet meer opstarten .
 
Ik heb jou even een nieuwe topic gegeven, dat is makkelijker :)
 
Je zou eens kunnen kijken of het probleem weg gaat door Office te herstellen.

1. Links onderaan op de taakbalk ziet U naast de Windows Start-knop een Vergrootglas ( = Zoeken in Windows )
2. Klik op dit vergrootglas met uw linker-muisknop en typ in: config
3. Kies bovenaan uit het menu: Configuratiescherm
4. Klik rechts boven in het Configuratiescherm op het woord: Categorie
5. Kies uit het menu: Grote pictogrammen
6. Klik nu in de lijst met pictogrammen op de keuze: Programma's en onderdelen
7. Zoek in de lijst naar: Microsoft Office ... 2003
8. Klik met de rechter muisknop op: Microsoft Office ... 2003 en kies de menukeuze: Herstellen
 
sorry dat ik het zeg maar jij zoekt problemen doordat jij dus Outlook 2003 gebruikt .. waarvan de ondersteuning al ruim 12 jaar van gestopt werd ... gebruik een recentere versie welke dan ook updates ontvang !
 
sorry dat ik het zeg maar jij zoekt problemen doordat jij dus Outlook 2003 gebruikt .
Sorry dat ik het zeg, maar je bent onzin aan het verkondigen. Outlook 2003 is niet meer ondersteund maar werkt nog prima. Het gebruik van Outlook 2003 is ook (nog) niet zoeken naar problemen. Ligt er ook een beetje aan wat je er mee doet.
Er is nog wel meer antieke software die nog prima draait op W10.
Voor onbepaalde tijd, oke, maar dat dit afsluit probleempje ontstaat, dat kan bij elke Outlook versie gebeuren, dus is spijkers op laag water zoeken.
 
Als ik een andere Outlook installeer ben ik al mijn bestanden kwijt en dan moet ik die terug aanmaken ?
 
Toch niet, hangt er een beetje vanaf hoe je de mailadressen hebt geconfigureerd. En als je 'm als upgrade installeert, pakt ie zelfs alles gewoon over van je vorige instelling. Hulp nodig, laat het gerust weten misschien is er iemand in je buurt die je kan/wil helpen. Van waar ben je?
 
Van Tremelo 3120 België
 
Altijd welkom in 2990 Wuustwezel. Heb ook nog enkele Office 2019 licenties liggen ;)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt maar dat is niet nodig ik heb op verkenner gedrukt en dan in programma verwijderen of wijzigen geopend daar heb ik dit zien staan maar ik heb niet op herstelling durven drukken omdat ik niet weet of dat de andere programma's geen problemen kunnen teweeg brengen .
 
Bij Microsoft Office op wijzigen klikken, en dan op herstellen. Dat geeft geen problemen voor andere programma's dus kun je rustig doen.

Als ik een andere Outlook installeer ben ik al mijn bestanden kwijt en dan moet ik die terug aanmaken ?
Neen, de bestanden op zich worden allemaal bewaard v.w.b. documenten.
Maar v.w.b. je email zou ik wel wat acties ondernemen. Er zijn upgrade mogelijkheden, maar ik zou toch even de mailbestanden op backup zetten en ook de contactpersonen exporteren (naar csv bestand) zodat je die later weer kunt importeren.

Zoals gezegd kun je de 2003 nog prima gebruiken. Maar hoe lang is afwachten. Officieel ondersteund 2003 geen TLS ondersteuning en dan zul je voor bijv. Gmail naar SSL moeten.
Nu zijn daar wel truken voor maar op een gegeven moment is het toch op. Het is onbekend wanneer.
De nieuwe office versies zijn wel wennen qua uitzicht, dus op een gegeven moment zul je toch over moeten.

Er zijn soms ook upgrade mogelijkheden zoals ArtstudioG al zegt, als hij je daar mee wil helpen des te beter.
Persoonlijk zou ik liever de oude office eerst volledig verwijderen en dan de nieuwe installatie doen omdat er soms bij oude dingen wat oude handel achter blijft die storend kan werken, maar dat is een keuze. Het gaat ook vaak genoeg goed zonder problemen.
Als je toch wilt overstappen, dan zou ik het ook nu doen.
 
Microsoft Office met dat rode icoontje voor mag je gerust verwijderen/uninstall. Da's een standaard app die mee komt met de installatie van je windows. En zoals Black Tiger al meldde kan je klikken op "Microsoft Office Professionel Editie 2003" en kiezen voor "wijzigen, herstellen", tenminste als het hier om een witte (officieel) versie gaat.
 
Ik heb nu alles gedaan om te zien wat de mogelijkheden zijn maar ik krijg altijd de zelfde fout terug

daarom wil ik een nieuwe installatie doen maar voordat ik dat doe wil ik de bestanden die in mijn email eerst opslaan maar ik heb dat geprobeerd dat gaat niet ? kan u mij ook zeggen welke ik zouw kunnen installeren.
 
Dit topic gaat op slot. Het gaat hier verder:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan