• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Outlook 2003 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
909
Waarderingsscore
4
Ik heb een vraag , als ik mijn email open doe outlook 2003 dan start die de ene keer goed en de andere keer heel traag , het gebeurt ook dat ik die niet kan opstarten dan krijg ik deze melding kan niet afsluiten er is nog een bestand aan het laden ?
 
Kan met de synchronisatie te maken hebben. Gebruik jij een POP of IMAP account in Outlook of een exchange? Is dit altijd al geweest of is dat pas gekomen na al je andere problemen met Outlook 2003 (zie ander recent topic)?
 
Een Pop account , dit is al een paar dagen bezig ik heb al een herstel gedaan maar het blift het zelfde herhalen , als email open gaat dan is er niets aandant alleen bij het afsluiten ervan krijg ik dat te lezen?
Maar als ik mijn Telenet email open doe en afsluit is er geen probleem.
 
En heb je nog effectief berichten in postvak uit staan? Zo ja, best verwijderen, kan zijn dat er misschien een te groot bestand in zit dat niet buiten geraakt,er zijn beperkingen que grootte om te verzenden. Even erbij: als je een POP-account gebruikt is het belangrijk dat je je gegevensbestand (een PST bestand regelmatig backupped. De locatie ervan vind je in de instellingen van je account in outlook. Dit bestand bevat nl alles van je account (berichten, mappen, agenda, adressenlijst,..). Dit is ook het bestand dat je in de toekomst nodig hebt om alles in een keer over te zetten naar een nieuwere versie van outlook. Dit is ook het bestand van waaruit je dingen kan importeren in een nieuwe account maar da's pas voor later.
 
Lijkt er inderdaad op dat er bepaalde mails staan die niet verzonden worden. Ik zou naast de tips van Artstudiog ook eens controleren of de instellingen nog goed zijn voor dat betreffende pop account.
 
@Giedoke Waarom heb je 2 topics lopen over hetzelfde onderwerp?
 
dat moet een vergissing zijn vergeetachtig , dan mag u er een van weg doen
 
dat moet een vergissing zijn vergeetachtig , dan mag u er een van weg doen
wat ik nu wel in mijn postvak uit gevonden heb dat er 1329707Kb verzonden wordt? is dat dan niet meer dan 1Gb?
als ik dat wil verwijderen dat gaat niet wordt aangeduid is nog bezig en ik denk dat ik daardoor de foutmelding ontvang . Hoe kan ik dat nu best verwijderen zonder problemen ik weet niet hoe dat komt zoveel ineens stuur ik nooit door .
 
Oftewel ga je van het internet (disconnect), trek je netwerkstekker uit en/of zet je wifi uit. Dan ga je terug naar Outlook, die geeft dan een verbindingsfout en probeer dan alles in je postvak uit te verwijderen. Daarna terug verbinding meken met internet en kijken of het nu allemaal in orde is.
Oftewel ga je naar de online versie van je mail (webmail.telenet.be) en probeer je daar je postvak uit leeg te maken.
 
Ik heb alles gedaan zoals u voorstelde maar het blijft idem alleen bij het afsluiten van mijn email krijg ik die fout , ik heb zelf in mijn webmail.telenet.be gaan zien maar daar zie ik nergens postvak uit staan?
 
in Telenet webmail staat de"verzonden mails " juist onder de inbox

5f47d361e10ba-Ashampoo_Snap_donderdag_27_augustus_2020_17h37m03s_001_.jpg
 
Van die webmail klopt, mijn fout, da's enkel als je IMAP gebruikt dat daar een postvak UIT staat, jij gebruikt een POP-account.
Staat er eigenlijk nog iets in je postvak UIT?
Dit kan je ook nog eens proberen:
Sluit Outlook af (indien geopend).
Klik met de rechtermuisknop op Start en klik op Uitvoeren.
Typ Outlook /safe in het vak Openen.
Opmerking: Zorg dat er een spatie staat tussen Outlook en de schuine streep (/).

Een onverzendbaar bericht uit het Postvak UIT Outlook verwijderen

Klik op OK.
Probeer het bericht nu uit het Postvak UIT te verwijderen.
Werk jij trouwens onder windows 10 of niet?
 
ik werk met windows 8.1 , ja ik kan wel zien dat er nog iets staat in postvak uit ik ga nu proberen wat u zegde te doen .
 
als ik doe wat u zegde in uitvoeren gaan en outlook / Safe openen en dan afsluiten dan krijg ik dit nu
 
ik denk dat het nu opgelost is meerdere keren het zelfde gedaan en meerdere keren terug opgestart totdat het nu goed is , wat ik hieruit geleerd heb dat ik niet meer zomaar een grote bestand zal downloaden of sturen , mocht het in orde zijn aan iedereen mijn dank
Gr
Giedoke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan