• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook 2013 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reinhold

Junior lid
Lid geworden
1 apr 2020
Berichten
48
Waarderingsscore
4
Mijn Outlook 2013 programma start niet op.
Welke goed ziel kan mij helpen?
 
Ik ken Outlook 2013 niet (ik gebruik Office 2016).
Heb je al geprobeerd om Outlook te herstellen via "Apps en onderdelen" via het "Windows instellingen" scherm in geval van Win 10 of "Programma's en onderdelen" via het configuratie menu in geval van eerdere versies van Windows.
Kies "Wijzigen" en een van de herstel opties.
 
Is het een officiële Office 2013 of een "grijze"?
 
Allereerst heb ik de titel van je topic verduidelijkt en je topic op de juiste plek gezet.

Een mogelijke oplossing: maak eens een nieuw profiel aan.

Dat kan als volgt:

Ga naar het configuratiescherm
Klik op Mail (Microsoft Outlook 2016)
Klik bij Profielen op Profielen weergeven...
Klik op toevoegen en maak een nieuw profiel aan.
Kies bij Altijd dit profiel gebruiken Je net gemaakte profiel.
Klik op Ok en Start Outlook.
 
Ik zou eerst de tip van Veng proberen. Heb hier Office 2013 inclusief Outlook 2013 en dat heeft mij ook al eens uit de brand geholpen.
Een ander profiel is wel leuk, maar

Je kunt ook eens kijken of hij wel in veilige modus wenst te starten.
Wenst u Outlook in veilige modus op te starten volstaat het om de Ctrl-toets ingedrukt te houden terwijl u op de snelkoppeling van Outlook klikt. Het maakt niet uit of dit een snelkoppeling op je Bureaublad, Taakbalk of programmalijst is.
Dan kun je evt. invoegtoepassingen die problemen veroorzaken (indien dat een oorzaak is) uitschakelen. Je kunt dan in elk geval bij die invoegtoepassingen komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan