hotabibber
Gevestigd lid
- Lid geworden
- 25 nov 2015
- Berichten
- 287
- Waarderingsscore
- 17
Hoi iedereen,
Ik word de laatste tijd een beetje gestoord van Ziggo.
Ik krijg het haast niet meer voor elkaar om ziggo/ casema e-mail adressen aangemaakt te krijgen bij Outlook 2019. Overigens doet dit probleem zich ook voort bij andere e-mail programma's.
Ik vul de e-mail adres gegevens in:
Naam
Email adres
pop.ziggo.nl
smtp.ziggo.nl
gebruikersnaam = email adres
wachtwoord = bekend
Meer instellingen
Tabblad Server uitgaande e-mail
Verificatie vereist staat aangevinkt
Tabblad Geavanceerd
Inkomende e-mail 110
Uitgaande e-mail 587
Beveiliging STARTTLS
Iedere keer blijft hij vragen om Certificaat weergeven en moet ik installeren. Maar hij onthoudt het certificaat totaal niet.
Ontvangen mail geen problemen mee, versturen mail dus wel.
Hoe los ik dit probleem nou eens op.
Niet alleen op mijn eigen computer als ik die installeer, maar heb dit op alle Ziggo computers (ook van andere mensen).
Wordt er gek van.
Ik word de laatste tijd een beetje gestoord van Ziggo.
Ik krijg het haast niet meer voor elkaar om ziggo/ casema e-mail adressen aangemaakt te krijgen bij Outlook 2019. Overigens doet dit probleem zich ook voort bij andere e-mail programma's.
Ik vul de e-mail adres gegevens in:
Naam
Email adres
pop.ziggo.nl
smtp.ziggo.nl
gebruikersnaam = email adres
wachtwoord = bekend
Meer instellingen
Tabblad Server uitgaande e-mail
Verificatie vereist staat aangevinkt
Tabblad Geavanceerd
Inkomende e-mail 110
Uitgaande e-mail 587
Beveiliging STARTTLS
Iedere keer blijft hij vragen om Certificaat weergeven en moet ik installeren. Maar hij onthoudt het certificaat totaal niet.
Ontvangen mail geen problemen mee, versturen mail dus wel.
Hoe los ik dit probleem nou eens op.
Niet alleen op mijn eigen computer als ik die installeer, maar heb dit op alle Ziggo computers (ook van andere mensen).
Wordt er gek van.