Naaldhak
Gevestigd lid
- Lid geworden
- 5 sep 2013
- Berichten
- 483
- Waarderingsscore
- 6
Outlook.com: Heb er drie acounts. (Prive, zakelijk en overige)
Kan inmiddels in m'n Priv en 'Overige'- Account geen inkomende mail meer openen.
Als ik dubbelklik gebeurd er niets ???!
Kan ook niet meer een hele rij verwijderen, maar moet nu een voor een met zo'n 'prullenbakje' ?
Ik gebruik (Uiteraard !!!) een Adblocker. Maar als het daaraan ligt zou m'n zakelijk account hier
toch ook last van moeten hebben ?
Al met al heel vervelend allemaal. Geen enkele reactie op dubbelklikken ingekomen- en andere mail.
Tsja, en dan nu uiteraard weer de vraag: hoe is dit op te lossen ?
Kan inmiddels in m'n Priv en 'Overige'- Account geen inkomende mail meer openen.
Als ik dubbelklik gebeurd er niets ???!
Kan ook niet meer een hele rij verwijderen, maar moet nu een voor een met zo'n 'prullenbakje' ?
Ik gebruik (Uiteraard !!!) een Adblocker. Maar als het daaraan ligt zou m'n zakelijk account hier
toch ook last van moeten hebben ?
Al met al heel vervelend allemaal. Geen enkele reactie op dubbelklikken ingekomen- en andere mail.
Tsja, en dan nu uiteraard weer de vraag: hoe is dit op te lossen ?
Laatst bewerkt door een moderator: