• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook de map trash in prullenbak veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Ik ben bij xs4all.nl en daar staat in mijn mail prullenbak en bij outlook trash. Kan ik in outlook ook van de map trash prullenbak maken? Alleen postvak in staat in het Nederlands?
 
Je kunt een nieuwe map aanmaken en die dan Prullenbak noemen, als je dan een bericht verplaatst kun je kiezen voor die map. Maar dat is natuurlijk niet wat jij precies zoekt.

Ik zie dat bij Outlook.com, de map namen zelf niet te wijzigen zijn.
Dit is te zien als je er met de rechter muis op klikt.
Je zal niet in staat zijn om de mappen die standaard in Microsoft Outlook te noemen. Dit zijn Inbox, Outbox, Verwijderde items, Verzonden items, Concepten en ongewenste e-mails.
 
welke outlook ? die van office of bedoel je Windows mail?

met die eerst heb ik ervaring daar kan je dit gewoon instellen bij je mail account gegevens waar de mail heen moet als je die weggooit.

bij xs4all kon je via de webmail interface overigens instellen welke mappen er daar gebruikt worden.
maar of dit nog zo is durf ik niet te zeggen
 
Ik heb voor de duidelijkheid de titel van je topic aangepast en het topic op de juiste plek gezet.
 
Levert dit mss iets op:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan