• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook en Skynet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jrob

Nieuw lid
Lid geworden
7 jun 2019
Berichten
15
Waarderingsscore
0
ik heb een labtop met windows11 met standaard (gratis) outlook daarbij had ik ook een tweede skynet-account ingesteld dat goed werkte tot gisteren ik een mail kreeg bij outlook dat er geen mails bij skynet meer konden opgehaald worden, ik heb het skynet-account reeds volledig terug ingesteld maar er worden geen mails opgehaald bij skynet, wat moet ik doen?
 
Titel aangepast en op de goede plek gezet.
 
@jrob,

Een melding doen heeft geen zin, daarvoor is dat niet bedoelt.
Jij kunt gewoon jou opmerking hier plaatsen.
Ik zal jou opmerking van de melding hierbij zetten.

ik heb dit gemeld op het forum van proximus met als antwoord dat zij de bevoegde dienst gingen inlichten, maar ik heb nog een volgende bedenking ; het eerder gemeld probleem doet zich voor op mijn nieuwe(1 jaar oud) laptop die werkt met windows11 , mijn oudere laptop werkt nog met W10 en daar heb ik geen probleem om naast outlook ook skynet - mails te ontvangen en ook op mijn IPad komt skynet vlot binnen, ligt het dan niet aan W11 ??
 
Ik denk niet dat het probleem bij Windows 11 zelf ligt, want Outlook gaat via internet, dus buiten Windows 11 om. Kan het niet zijn dat er een instelling verkeerd staat op die laptop?
Krijg je een foutcode te zien?

Je kunt altijd kijken of er fouten in jou Windows zit door het volgende te doen.
Let op de spatie tussen sfc en /

De scan gewoon laten lopen en niet onderbreken, ook al blijft hij lang hangen op een bepaalde %
Aan het eind kun je zien of er fouten zijn gevonden en herstelt.
- Open het start menu en typ "cmd"
- Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
- Bevestig de prompt met ja
- Typ daarna sfc /scannow en druk op enter
- Laat ook deze scan lopen en controleer of er fouten worden gevonden
- Voer de scan bij niet herstelde fouten opnieuw uit met sfc /scannow

Worden er fouten gevonden doe dan een scan met de volgende regels 1 voor 1.
Herstart de computer na de laatste scan.

DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth
DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan